Article: Doden door ongeluk met vuurwerk Vietnam

dieter

Registered User
Een van de medewerkers die bij het ongeluk betrokken is en de mij bekende Martin Schmitz van Nico Lunig Events.
Op dit ongeblik is over de toestand van hem en zijn collega niks bekend.
Wij hopen het beste..........

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
Heb nog een filmpje er van gevonden.
Bij het zien van de beelde gaat er wel wat door me heen omdat je gewoon weet dat daar een goede bekende tussen staat.

Laatst bewerkt:

RoYvette

FPM Filmer
Vanochtend kregen we van Dieter een telefoontje met dit schokkende bericht. Martin is ook van ons een goeie bekende, dus dan schrik je er goed van. wie dat de andere medewerker is is nog niet bekend. We hopen er het beste van, maar als je idd deze beelden ziet krijg je behoorlijk kippevel op je lijf. We hopen er het beste van en dat ze hier goed uitkomen., maar dit is iets wat je altijd zal blijven achtervolgen.

Gr. Roy & Yvette

dieter

Registered User
Deze foto's hebben mij net bereikt van het plaats waar het ongval heeft plaatsgevonden..........

55972404.jpg

36213233.jpg

77349871.jpg

75175751.jpg

53178929.jpg

55352337.jpg

dieter

Registered User
Gegen Mitternacht starb auch das letzte Fünkchen Hoffnung, dass es sich bei der Nachricht, die Hemer aus Hanoi erreichte, um einen Falschmeldung handeln könnte. Dann wurde es Gewissheit. Siegfried Tomczak und Karl-Heinz Schinella sind in Vietnam Hanoi ums Leben gekommen.

In memory Siegfried Tomczak tijdens zijn werk bij NLE bij Rhein in Flammen.
0273543rheininflammen54.jpg

Dit is de laatste update die mij heeft bereikt de namen van 2 dode pyrotechnici zijn bekend gemaakt.
Van Martin weten we op dit ogenblik nog niks.
Bij Cafferata tijdens de demo nog met Hajo gesproken die ook even met Duitsland geschrokken ging bellen hoe of wat maar ook dit leverde niks op alleen dat we weten dat Martin daar ook aanwezig was namens Nico Lunig Events.
Mochten er meer bekand worden zal ik dit uiteraard mededelen.

Wel zullen de festiviteiten gewoon doorgaan, vandaag is men weer gewoon doorgegaan met het bouwen van de vuurwerkshow voor aanstaande zondag.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Weet iemand of ze een show aan het bouwen waren of dat er iets bij de opslag verkeerd is gegaan ?

Bovenaan