Ariane 250

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Masterbom zei:
zijn deze pijlen op het moment op vooraad volgende week bij alpeco?

kijk nou eens wat je typt!!!

zijn deze pijlen op het MOMENT op voorraad volgende WEEK?????

jongen als je even wat meer tijd neemt om het forum door te lezen, had je kunnen lezen dat de voorraad van alpeco per dag veranderd.

en voordat je verder onnodige posts gaat lopen plaatsen zit rechts bovenin een hele mooi search functie gebruik die ook

Laatst bewerkt:

Nuoa

Registered User
Ik had nog een foto liggen van de Ariane 250 en Arian 190 die ik had genomen bij Alpeco.

Hier is ie dan:

ariane250enarian1908kv.jpg

rocketeer

Registered User
misschien een leuke opdracht voor iemand, even opschrijven welk effect er uit welke kleur codering kwam.
weten we over 35 dagen allemaal wat er uit komt.

blaataap90

Registered User
rocketeer zei:
misschien een leuke opdracht voor iemand, even opschrijven welk effect er uit welke kleur codering kwam.
weten we over 35 dagen allemaal wat er uit komt.

goed idee

ik heb de volgende kleuren :

oranje
blauw
paars
zwart + een vage label op de bol

Willow

Registered User
Dat de Ariane 250 zoveel lof krijgt snap ik niet helemaal. Ik heb door alle lovende berichten ook 4 stuks a 90 Euro gekocht bij Alpeco. Ik was met name onder de indruk van de stuwkracht maar vond het effect niet verbluffend. Misschien is het ook een kwestie van smaak maar wat mij betreft wordt het komend jaar gewoon weer Weco.

mich

Registered User
wij hadden er 8 stuks van maar ze waren echt SUP en ook nog allemaal anders en dat was echt gaaaaf ;)

perron

Registered User
Willow zei:
Dat de Ariane 250 zoveel lof krijgt snap ik niet helemaal. Ik heb door alle lovende berichten ook 4 stuks a 90 Euro gekocht bij Alpeco. Ik was met name onder de indruk van de stuwkracht maar vond het effect niet verbluffend. Misschien is het ook een kwestie van smaak maar wat mij betreft wordt het komend jaar gewoon weer Weco.

ik ben het met je eens ik had ze ook en ik moet zeggen mijn verwachtingen waren okk hoger.

ruudafca

Registered User
perron zei:
ik ben het met je eens ik had ze ook en ik moet zeggen mijn verwachtingen waren okk hoger.

ik ben het dan weer niet eens met jullie. maar oke smaken verschillen. kan het niet zo zijn dat je misschien de mindere pijlen te pakken had. ik heb namelijk begrepen dat er diverse uitwerkingen zijn van deze pijlen, 24 soorten is mij verteld. ik heb er echt van genoten al moet ik wel zeggen dat van de 4 pijlen er 1 minder spectaculair was dan de andere 3. maar ik mag niet zeuren want ik heb ze voor 45 euro gekocht.

gantpoplin

Registered User
Gisteren bij Alpeco geweest, redelijk vroeg I know, maar de Arianne 250 pijlen zijn uit het assortiment:( Op de vraag of ze nog terug komen, zei de beste man : NEEN.. Ik hoop dat hij zich ontzettend vergist heeft, want anders is er weer een Pracht stuk vuurwerk uit het assortiment van Alpeco...

Yoshimitsu

Registered User
Gisteren bij Alpeco geweest, redelijk vroeg I know, maar de Arianne 250 pijlen zijn uit het assortiment:( Op de vraag of ze nog terug komen, zei de beste man : NEEN.. Ik hoop dat hij zich ontzettend vergist heeft, want anders is er weer een Pracht stuk vuurwerk uit het assortiment van Alpeco...

Waarschijnlijk komt dit doordat de Arianne 250 in klasse 1.3 valt en daarom niet meer verkocht mag worden... ?

Oh en ik wil nog ff iets kwijt over deze pijlen. Ik vind niet dat je kunt zegge dat de Arianne 250 pijlen aanraders of afraders zijn. Het ligt er maar net aan WELKE effecten je krijgt. Je hebt lelijke kleine effecten en je hebt mooie grote effecten. Ik had dit pakket vorig jaar ook, en ik had maar 1 pijl met een echt mooi en groot boeket......

NLsandman

Registered User
Waarschijnlijk komt dit doordat de Arianne 250 in klasse 1.3 valt en daarom niet meer verkocht mag worden... ?

Oh en ik wil nog ff iets kwijt over deze pijlen. Ik vind niet dat je kunt zegge dat de Arianne 250 pijlen aanraders of afraders zijn. Het ligt er maar net aan WELKE effecten je krijgt. Je hebt lelijke kleine effecten en je hebt mooie grote effecten. Ik had dit pakket vorig jaar ook, en ik had maar 1 pijl met een echt mooi en groot boeket......

Klopt, arianne valt in de 1.3 G katagorie, alle pijlen met meer dan 75 gram zijn niet meer te krijgen bij alpeco.

brian the freak

Registered User
ik heb een pakket aangeschaft, nou zitter er 3 pijlen in met een paars/rood achtig verfje, wwet iemand misschien de uitwerking van de pijl met rode en of paarse codering? BVD

Bovenaan