Apodaca 50 schots alpeco

Firespree

Registered User
Hier een thread over de Apodaca van Alpeco

*Filmpje*

Naam: Apodaca
Aantal schoten: 50
Prijs: €75 (Alpeco)
Uitwerking:Crackling mine (ZS) + Crackling mine to crackling star (VT) + Crackling mine to crackling palm

Ik vond het een super blok!! Echt geweldig wel snel maar echt heerlijk effect en zal deze volgend jaar zeker weer kopen!
Post hier wat jullie van de apodaca uit eigen ervaring of van het filmpje vinden!

Laatst bewerkt:

hammer time

Registered User
dit is zeker een mooi blok. wat wel belangrijk is bij dit blok is dat je hem vast zet. net zoals je ziet op de foto heeft Firespree hem met zand wat verstevigd. dit is zeker niet overdreven. vooral omdat het blok erg smal is. is de kans op omvallen groter als bij een rechthoekig blok die breder is dan dat hij hoog is. (wat het geval is bij de meesten blokken)

Carbonized

Registered User
Weinig kans dat hij weer online komt denk ik (frown). Zou je hem nog een keer up kunnen loaden? Ben erg benieuwd namelijk. Het zelfde geldt overigens voor de Palm Beach.

Firespree

Registered User
Ja er zijn problemen met de server want ze zijn bezig met updaten en dat duurt even maar hij komt in dezer weken/dagen binnen en ik ga er vanuit dat je nog niet komende week naar alpeco gaat....
(radar)

Bovenaan