AnoVuurwerk 2012 Finale , 6 & 8 " Inch Shells! :D

Roykuh25*

Registered User
Beste pyromaantjes ,

Ben een half uurtje terug van de show , en deze video is het resultaat van de finale met shells!

Hopelijk vinden jullie het wat! :D

En misschien kunnen jullie me nog wat tips geven voor een volgende keer!

Groetjes ,

Roy :)

Ray.Ray

Registered User
Mooie show goed gefilmd naar mijn idee :hehe!:
maar ik was altijd in de veronderstelling dat in nederland maar tot max 5"shells geschoten werden of is dit niet het geval ?

DanielFPM

Registered User
Leuke demo en een leuke show! Jammer dat er nog een aantal shells niet de lucht in waren gegaan, dus er werd nog even een half uurtje na de show door geschoten! (Bommetje, Bommetje)

hardcore0438

Registered User
Mooie show goed gefilmd naar mijn idee :hehe!:
maar ik was altijd in de veronderstelling dat in nederland maar tot max 5"shells geschoten werden of is dit niet het geval ?

Er is in Nederland geen max. Kijk maar naar vorig jaar 16".Alleen de afstanden zijn zo beschamend dat het de moeite niet is om zo'n grote bal de lucht in te knallen.

Pyromaniac 1975

Registered User
De consumenten demo was prima.
Daarbij kwamen VW24-Heron en china red toch wel het beste uit de verf.
Qua profshow vond ik het toch tegen vallen.
Veel dezelfde bommen,En er was erg veel(heel erg veel) blijven staan.

gr

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ja, viel mij ook op. stond te tanken bij de pomp bij de rotonde, zag toch nog aardig wat de lucht in gaan.

Zonde!!!!

Er zijn idd wel een 40tal bommen blijven staan! Dat is erg jammer! Vond het wel sfeervol om na de show en even opgewarmt te zijn binnen nog even wat vuurwerk te bekijken.

Dat finale schot.... oehhhhh!

funkie x

Registered User
het was echt super gisteren! helaas verliep de show niet als gepland maar ik heb toch zeker genoten van de show! topdag gister!

Roykuh25*

Registered User
Top dat jullie vinden dat ik goed film! , Fijn om te horen!

Kan al niet meer wachten om me spul op te nemen op 31 December! :D

Nog ff boyszz! 32 Dagen te gaan! (Y)

Bovenaan