Animo peiling 10.00 meeting Amsterdam.

kingmokum

Banned
Goeienacht kruitsnuivers.

Ik was benieuwd of er interesse was in een 10.00 uurs meeting in Amsterdam.

Locatie;

Mooie galmbak, groot plein omringt door flats van 30 meter hoog en door de ligging vrij van omstanders.

Doel; wakker maken van de buurt, iedereen in de buurt zal weten dat het de dag der dagen is.

Een ieder die zijn verstand gebruikt tijdens het afsteken is welkom.

greetz,

king

Koetje

Registered User
Helaas aan het werk de 31e om dat tijdstip anders misschien wel even langsgekomen. Leuk initiatief!

locatie zuidoost?

stefantvs

Administrator
Medewerker
wel heel houden he dat stadion :p ,

Leuk om te zien dat er steeds meer van dit soort meetings worden op gezet !! Succes !!

k0ennn

Registered User
king, heb je geen zin om naar Amersfoort te komen? wij rijden ook die kant op vanuit zaanstad.
komen flink wat freaks, en heel veel mooie producten!

kingmokum

Banned
Nee sorry ik sla dat puberale feestje over.

Daarnaast heb ik hier een prachtlocatie... iedere dreun hoor je 6-7 x.

Je bent hier welkom, scheelt ook weer een uur reistijd voor die dag.

gr

Waarom is het in Amersfoort dan een puberaal feestje???Omdat het in die grachtengordel wel stoer is ???Kom dan naar Rotterdam,een echte stad!!!:tounge:

kingmokum

Banned
Waarom is het in Amersfoort dan een puberaal feestje???Omdat het in die grachtengordel wel stoer is ???Kom dan naar Rotterdam,een echte stad!!!:tounge:

Vwc en het jeugdige volk wat daar op af komt daar heb ik geen zin in.

Daarnaast vind ik dat de locatie ook juist dient te zijn, in amersfoort schijnen problemen te zijn met de buurtbewoners, de blauwe vrienden daar heb ik op die dag geen tijd voor. Hier heb ik nog nooit last gehad van de blauwe vrienden en op deze locatie is je piek een daalder waard, iedere knal hoor je 7x.

Wonen er alleen maar bejaarden bij jouw in de buurt?Als je pas 25 bent heb je toch ook nog geen last van grijs haar.Kan ik ook vuurwerk halen bij jouw in de buurt,aangezien daar een piek een daalder waard is.

Driessen010

Registered User
Haha word wel een dikke meeting dan als je op een reserve lijst moet ervoor.... hoe meer ziele hoe meer vreugt?

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Bovenaan