Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijst en introtekst hebben een update gehad.
Ik stel meteen een vraag. Ik was namelijk van plan om rustig te openen met de shaft -> splitting neon -> road riot. Maar ik twijfel nu of ik beter meteen na de shaft de road riot er in zal gooien en de splitting neon bewaar om te gebruiken als rust moment. mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de eerste versie. Maar het is wel oudjaarsdag en dan zal ik misschien toch knallender moeten beginnen? Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
erg leuke lijst.
Wanneer en hoe laat ga je in lopik ophalen? ik moet daar ook een gedeelte van mijn spullen ophalen tussen 00.01 - 01.00 29-12
Persoonlijk zou ik toch flink beginnen. Even de aandacht vragen. Zou niet met de Shaft starten. Het zoemende geluid van de go getters hoor je niet als er in de straat ander geweld de lucht in gaat of er een onverlaat toevallig een rol afsteekt.
Het gaat mij bij de shaft dan ook niet om het geluid. Maar om het visuele effect. Anders zou ik ze niet eens in een show verwerken denk ik. Of dan zou het echt met 8 a 10 tegelijkertijd moeten vind ik. Voor maf geluid heb ik de hummer spirit. Die gooi ik meteen daarna in de show. Maar als je de shaft voor het geluid koopt dan moet het echt compleet stil zijn. Dat hoor je al niet meer als je vrienden er doorheen gaan brullen. EUEUUEHEHEHEHEHEEUUUHJ jeweetwel :hehe!:
Heb je wel een punt, maar je bouwt niet voor niks een rustig gedeelte in je show toch. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als die Shaft daar toch instopt en nou begint met de Lightcore van Vuurwerkmania dan heb je de speciale go getters en aandacht met overige effecten tegelijkertijd in een cake. Dan behoud je de schoonheid van je Shaft en heb je toch de start die je wilt.
Just a thought.
Ben je niet bang dat die six-packs minder goed uit gaan pakken als op de demo? Mocht dit zo zijn help je heel je show om zeep.
Je hebt voor de rest mooie spullen erin zitten en je hebt nog de vipcakes in je lijst staan.
Als je ze wel gebruikt zou ik sowieso de Splitting neon en de crossete cake uit de sixpack omdraaien, deze vallen in het niet bij de spliting neon ben ik bang.
Persoonlijk zou ik ook de stars over paris voor de Road riot zetten zodat je een beetje opbouw hebt. Dit kan ook een kwestie van smaak zijn natuurlijk.
Je weet dat er voor de Amazon een fontein zit he? Ga je deze als rustmoment gebruiken? Anders moet je hem namelijk eerder wegdrukken. Zorg ook dat er geen cakes met visco in de buurt staan ivm overslag.
Zo... Just my 2 cents.