Amsterdam

bridge

Bronzen Member
30 zinkbommetjes klinkt goed. 66 flowerbeds dan weer wat minder. Met die afstanden in nederland beter alleen shells en candels.

kingmokum

Banned
Als het goed is gebruikt amstock 2 pontons zodat de blokken veel dichter bij staan dan de shells.
De blokken die ze gebruiken zijn altijd ram goed, grote boeketten en lekker snel.

Ik hoop dat men de bommen met blauw-silverflower weer is schiet en de giga grote rode 4 inch peonys heb ik daarna ook gemist.

@ moontan, normaal werd de show ook de avond voor Koninginnedag geschoten lijkt me dat het nu ook het geval is.

poepiegaaf

Registered User
BmK0ehHIIAAmhpN.jpg
Ik ben al aanwezig!

poepiegaaf

Registered User
Een show waar omdebeurt een prof cake box werd afgestoken, afgewisseld met steeds per 3 4" shells \ | /.
Dit duurde zo'n 20 minuten lang en aan het eind waren er wat meer 4" shells.
Ik zag ook uit de opkomst dat het steeds hetzelfde is en steeds minder enthousiasme opbrengt. Voor de 4e(?) keer nu ze aan de noordzijde zijn is de show behoorlijk minder geworden. Waren ze toen dan écht zo geschrokken, toen een waterbom tegen de kade aankwam?

Uiteraard is het gewoon lekker shells kijken en vuurwerk blijft vuurwerk. Dus ik heb mij toch prima vermaakt. Video komt zo.

kingmokum

Banned
Jep, ik begrijp je heel goed.

De combinaties tussen het hoge en lage gedeelte welke een paar jaar geleden goed gevonden werden zie je niet meer terug.

Het lijkt nu niet meer een echte show, niks past bij elkaar.

Ik vind het eeuwig zonde, mijn stad verdient een mooie show.

Wat zou ik deze show toch graag een keer willen schrijven en tot ontbranding willen brengen.

Er is zoveel meer mogelijk, waar is die inspiratie toch gebleven?!

De finale zat erg slecht in elkaar, het was geen echt hoogtepunt maar een nachtkaars die na het hoogtepunt langzaam doofde.

Ik zit sterk te overwegen Amstock een mailtje te versturen, er kan namelijk een veel betere show worden samengesteld met de hoeveelheid vuurwerk.

Groetjes,

King.

Bovenaan