Amsterdam (Sail)

D

Deleted member 17038

Guest
Sodejennekes. beetje onnederlands. Beter dan Hoorn en Scheveningen bij elkaar!

Lekker makkelijk, je weet dat Hoorn alleen maar slechter word als je Scheveningen er bij op telt :x_x: 7+5=12 12/2=6 Sail is met gemak al een 8 en voor NL begrippen zelfs een 9,5 waarschijnlijk. :yaeh am not durnk:

Moontan

Moderator
Medewerker
Top show van Xena Vuurwerk. Je komt ogen te kort om alles te volgen.
Jammer dat je dit zo weinig in Nederland ziet. Maar ja zal wel aan het budget liggen.

HansF

Registered User
Mag er nog met dat kaliber in NL geschoten worden?
Maar inderdaad een erg goede show. Heb de show van vandaag 21/8 gezien, was voor mijn gevoel een stuk minder.

Richardus

Registered User
Wie schoot het vandaag? Jeeeeeemig wat een vette show! Ik kan me in NL niet groter voorstellen en in het buitenland ga ik nooit een show redden. Man wat een prachtshells met de mooiste effecten, groot en met mooi divers tempo geschoten. Ik durf er wel kruit om te verwedden dat de finale niet helemaal goed ging, dat leek te haperen en was jammer dat er geen overdonderend soepel eind aan kwam. Maar alles in t geheel...jeeeemig wat heb ik staan genieten!!! Blij dat ik vroeg van Texel weg was en met de vouwfiets door de hectiek deze show heb kunnen zien en zelfs de eennalaatste trein naar Grunn halen....SUPER!

Bovenaan