WINKEL Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Tony

Administrator
Medewerker
Hier werkt het ook gewoon.
Niets aan het handje.

Heb je al een andere browser geprobeerd?
 

Pyrohond

Registered User
Vandaag geprobeerd de Geisha Supernova te cancelen. Na wat heen en weer mail krijg ik opeens het bericht dat mijn hele bestelling is geanuleerd terwijl ik toch echt duidelijk had gemaakt dat ik alleen de supernova wilde annuleren. Ik was hier een beetje verbaasd over en mailde nog een keer dat ik enkel die wilde annuleren. Hoorde nog een keer een reactie dat hij dit niet had begrepen, maar begon al een beetje een raar gevoel te krijgen. Nog wat gemaild, van zal ik dan weer het bedrag overmaken MIN de 65 euro. En dat ie even een nieuw lijstje stuurt om bij de winkel af te leveren.
Niks meer gehoord. Kijk ik op mijn rekening. Zie ik dat er niks is terug gestort terwijl dit wel is beweerd. Ik nog een paar keer mailen en ik begon toch wel behoorlijk kwaad te worden over de hele gang van zaken. Maar hoorde niks meer, terwijl ik daarvoor nog de hele tijd wel terug gemaild werd.
Vind dit erg jammer. Baal echt van deze gang van zaken.
 
D

Deleted member 17038

Guest
Tsja ik denk ook dat ze op dit moment slapen.
Maar als Riezebos Rabo is en jij hebt ING of ABN of nog iets anders dan heb je het geld pas morgen toch?
Je mailt. Er kan meteen op gereageerd worden. Het hoeft niet.
Er staat nota bene een telefoonnummer op hun site. Waarom heb je niet gebeld?

We horen het binnenkort vast wel :smiling:
 

Pyrohond

Registered User
Tsja ik denk ook dat ze op dit moment slapen.
Maar als Riezebos Rabo is en jij hebt ING of ABN of nog iets anders dan heb je het geld pas morgen toch?
Je mailt. Er kan meteen op gereageerd worden. Het hoeft niet.
Er staat nota bene een telefoonnummer op hun site. Waarom heb je niet gebeld?

We horen het binnenkort vast wel :smiling:

Voor zover ik dat weet staat dat er echt meestal binnen no time op. Ik weet het eigenlijk niet. Maar maak dat dan gewoon even duidelijk en reageer gewoon. Dan heb ik tenminste zekerheid. Ja, ik ben behoorlijk wantrouwend als het gaat om dit soort zaken. Dus als ik niks meer hoor is mijn geduld echt heel snel op. Ik kreeg daarvoor namelijk meteen een reactie. En dan het feit dat ie dan zegt dat mijn hele bestelling is geannuleerd draagt daar ook niet echt aan bij.
 

Bertr

Registered User
Ik reageer hier niet snel zelf dat doet Steef op een uitstekend manier waardoor dat niet nodig is. Hierop wil ik alleen zeggen ik zal de door Pyrohond verstuurde mails hier niet on line zetten zou zeer benieuwd zijn naar jullie reactie!!!! Je geld is dezelfde avond nog overgemaakt en laten we het hier bij laten
 

Roob

Registered User
Pyrohond heeft ook pas 3 Posts gedaan. Ook ik kan beamen wat Steef zegt. Heb zelf in het verleden ook een bestelling compleet omgegooid bij hun, is toen uitstekend opgelost.
 

Booomy

Registered User
Vorig jaar hier besteld en alles was perfect in orde!! Ook wat wijzigingen toen gehad no problem at all. Prima winkel met een pracht van een assortiment!!
 

Pyrohond

Registered User
Vorig jaar hier besteld en alles was perfect in orde!! Ook wat wijzigingen toen gehad no problem at all. Prima winkel met een pracht van een assortiment!!

Dit idee had ik dus ook. Maar ik heb inmiddels twee ervaringen gehad met dealers die wat minder prettig waren. Ik wilde enkel iets ruilen en dit was niet mogelijk, laat staan geld terug. Ik was toen niet op de hoogte van consumentenrecht e.d. Ik besef terdege dat ongeduld en wantrouwen mij hier parten heeft gespeeld. Bij deze nogmaals excuses.
 

Pyrohond

Registered User
Achteraf nog aardig moeten lachen om mezelf. Geld is inmiddels binnen. Erg jammer wel dat de supernova een flopper blijkt. Was erg verheugd over deze. :sad: Daar kan ik echt niet tegen dat ze iets anders laten zien dan wat je werkelijk krijgt.
 

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie actie van Riezenbos. 30% korting is natuurlijk geweldig.
En de aftrap voor de weekaanbieding: De Cruel Traction voor 100,-- is ook niet mis!!
 

Moontan

Moderator
Medewerker
Weekaanbieding (hele scherpe hoor!!!)

384.1446237005.jpeg
 

gijs

Registered User
Klopt het mailadres op de factuur, riezebos(at)worldonline.nl? Ik heb woensdag een mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen....of ben ik te ongeduldig?
 

Bertr

Registered User
Beste Gijs wij hebben je email ontvangen en ook direct gereageerd op je mail ik heb hem inmiddels nogmaals naar je verstuurd dus laat even weten of je hem nu wel hebt,
 
Bovenaan