Amersfoort 750 jaar

mickeyzegtboem

Registered User
plaats : Amersfoort
provincie : Utrecht
wie : Amstock Producties
wat : professioneel
waar : op de Onze Lieve Vrouwe Toren en de Koppelpoort en -brug te Amersfoort
tijd : tussen 22.00 uur en 23.00 uur
wanneer: dagelijks van 4 t/m 13 juni 2009

Gezien de locatie en het bedrijf wat schiet, verwacht ik dat het hoofdzakelijk PSE vuurwerk zal betreffen

Vuurwerk.pagina

Registered User
Xena heeft dit bij de opening gedaan, is alleen maar PSE mogelijk.

712.jpg

675.jpg

remio

Registered User
erg jammer dat ze voor een feestjaar als dit niet weer als vanouds de rubenstraat voldrukken met kruit:push: daar werden vroeger ook mooie shows geschoten, helaas helaas....., maar lijkt me dat ze daar alsnog een leuke show neer kunnen zetten ipv enkel pse spul in de binnenstad

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ik ben hier net met Mickeyzegtboem en Daniellezegtboem geweest.

Eerst heb ik even gekeken of er bij de koppelBRUG ook vuurwerk opgesteld stond, maar hier was niks te zien. Daarna even naar de De Lieve Vrouwen Toren geweest, maar hier was ik te laat want het feest was hier al voorbij. Wel zag ik 4 rekken met 4inch buizen staan met een hele hoop serpentine.

Bij de koppelpoort stond gelukkig wel wat, want ik zag al een busje van Amstock staan en er lag een klein ponton in het water. Hierop stond allemaal PSE vuurwerk wat tijdens een open lucht voorstelling (gratis toegang) afgestoken werd. Ik heb een aantal fotos kunnen nemen.

Afoort750j_2009_1.jpg

Afoort750j_2009_4.jpg

Afoort750j_2009_9.jpg

Afoort750j_2009_12.jpg

Afoort750j_2009_10.jpg

In het album staan de rest van de fotos (en op een iets groter formaat).

Al met al vond ik het een beetje matig, het lijkt erop dat ze een beetje aan het bezuinigen zijn op het vuurwerk in amersfoort, aangezien de show van Group F waarschijnlijk ook al niet meer door gaat. Maar ik weet niet of het elke dag hetzelfde is en of dit vuurwerk steeds meer en steeds groter wordt. De koppelpoort (zie foto 1) hadden ze bijvoorbeeld vol kunnen zetten met mines/single shots en line rockets over het publiek was natuurlijk helemaal leuk geweest.

Bovenaan