Archief Alta

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Alta.png
Meer info over de Alta:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 667
Advies verkoopprijs: € 59,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 495,5 gram
Aantal schoten: 60
Kaliber:
Tijdsduur:
35 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
2/1
Effect beschrijving:

Rode glitterkomeet met blauwe sterren, fluiten, witte boeketten met blauwe sterren, rode en groene boeketten, grote spinner met harde fluit, gouden boeketten.

Laatst bewerkt door een moderator:

camaro

Registered User
waneer komt er een filmpje van deze cake? ben er wel benieuwd naar heb vandaag als dummy zien staan zag er groot uit

Heb hem gisteravond op de demo van vuurwerk bull gezien en ik moet zeggen dat ik hem wel heel mooi vind !!! Ik heb nog niet eerder zulke vette spinners gezien in een cake!
Helaas niet kunnen filmen omdat ik een platte batterij had.
Er werd wel gefilmd dus ik hoop dat die ergens geupload wordt.

Tony

Administrator
Medewerker
De 19de gaan we weer filmen en als het goed is kunnen we dan alle nieuwe producten laten zien.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het ook wel een leuke cake. Het is eigenlijk al een klein vuurwerkshowtje op zichzelf met een mooie diversiteit aan effecten die goed bij elkaar passen.

Richardus

Registered User
Geweldig product met die diverse tails, en die boeketten zien er ook groot uit al hadden ze die van mij weg mogen laten. Nog een serie red glitter tail, whistle tails en die muur van spinner mines (geniaal salvo!), prijs een tientje of 2 omlaag en het was helemaal een topper. Maar ik vind dit een innovatief product, vuurwerkkunst en als ik nog ruimte in m'n budget had kwam hij er nog bij. Volgend jaar maar in de planning zetten.

Bovenaan