Alstätte (DE) (Workshop Royal)

kingmokum

Banned
U mag zelf ook deelnemen he als u daar behoefte aan heeft!

Het bedrag is 300€, persoonlijk vind ik het ook veel geld, maar als je als liefhebber niet de mogelijkheid hebt om mee te bouwen aan grotere shows dan is dit natuurlijk een erg leuke uitkomst.

Bedankt voor het verslag!

Ik ga voor het certificaat groot vuurwerk in Zwitserland.

Als je een dagje met shells wil spelen kan je ook naar polen of tsjechie rijden hoor Dim?!

Misschien leuk om dat eens een dagje te doen met een groepje mensen van het forum, wil er sowieso wel wat organiseren rond oudjaar of eens door het jaar heen als er genoeg animo voor is.

Pyromaniac 1975

Registered User
Maar al heb je je papiertje uit Zwitserland.
Dan nog zul je hier een cursus regelgeving etc moeten volgen.
Met alleen een buitenlands certificaat kom je in NL niet ver.

smilli

FPM Filmer
Leuke show hoor, bedankt voor de beelden Marc, vast een leerzame dag geweest en bijzonder om met deze kalibers te werken.

chromeeh

Registered User
Leuke show hoor, bedankt voor de beelden Marc, vast een leerzame dag geweest en bijzonder om met deze kalibers te werken.

Het was zeker leerzaam, elke keer leer je weer wat bij!
En die grote shells... Dat was echt kicke :D

Kleine compilatie:

Laatst bewerkt:

DJ-ArSoN

Registered User
Als je een dagje met shells wil spelen kan je ook naar polen of tsjechie rijden hoor Dim?!
Manke vergelijking in mijn ogen... dat is al gauw een goeie 1000km rijden en dan moet je alles zelf nog uitvogelen. Zoals wat en waar kopen, waar afsteken, wat mag wel en niet, etc etc. Misschien best leuk en alles, maar het is nogal een onderneming.
Nou kan je van deze workshop vinden wat je wilt, maar het is voor de liefhebbers wel 1 van de makkelijkste manieren om te proeven aan het bouwen van een prof show. Of men het dit geld waard vindt bepaalt ieders voor zich.

hardcore0438

Registered User
En wat kingmokum vergeet; Eten, benzine, tol ? ,hotel & vuurwerk. Dan zit je toch al gauw over de 300eu heen. Daarnaast is de regelgeving nou ook niet erg duidelijk in Polen, en hier kun je VEILIG een mooie show voorbereiden, en je leert er nog een boel van :embarrased:

DioR

Registered User
Leuk showtje hoor! Ook leuk om te zien dat ik er nu duidelijk thema's in zie. Een aantal jaren geleden heb ik ook deelgenomen aan de workshop. Was mij toen zeer goed bevallen, maar de show was beduidend minder goed qua script haha.

RedBaron

Registered User
Ik heb ooit eens 400 euro gelezen.

Voor dat bedrag haal ik in Zwitserland een certificaat om zelfstandig cat 4 aan te schaffen, om maar eens een voorbeeld te noemen.

voor die 400 euro kom je in Zwitserland tegenwoordig (na de invoering van nieuwer regelgeving) niet veel verder meer dan een C3 Licentie. Een nieuwe C4 licentie gaat je al snel 1500- tot 2000 Zwitserse franken kosten. en dat is niet meer een papiertje invullen, maar een normale opleiding zoals in Nederland.

Ik mis naar mijn mening toch iets erg belangrijks op de foto's; een stukje tape over iedere buis.
Het is op die manier na een showtje makkelijk om te controleren of alle shells de buis hebben verlaten.

Je moet mij eens de bedrijven aanwijzen wie dat (nog) doen. Normaal gezien is het afgedekt met aluminium of plastic folie, dan is dat (vaak) voldoende om te zien of iets niet of wel er uit vertrokken is.

Tony

Administrator
Medewerker
voor die 400 euro kom je in Zwitserland tegenwoordig (na de invoering van nieuwer regelgeving) niet veel verder meer dan een C3 Licentie. Een nieuwe C4 licentie gaat je al snel 1500- tot 2000 Zwitserse franken kosten. en dat is niet meer een papiertje invullen, maar een normale opleiding zoals in Nederland.

Je moet mij eens de bedrijven aanwijzen wie dat (nog) doen. Normaal gezien is het afgedekt met aluminium of plastic folie, dan is dat (vaak) voldoende om te zien of iets niet of wel er uit vertrokken is.

Ach maak je niet druk. Piet Mokum is een beetje de Johan Derksen van het moment.

kingmokum

Banned
En bedankt maar weer!

Anders dan mijn grote vriend derksen heb ik wel verstand van voetbal, kijk maar eens in de fpm toto!

Een c3 licentie is toch prima Rooiebaron, dat is precies wat we in Nederland ook eens moeten invoeren.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik heb 2 x mee gedaan met een Royal workshop.
De reden dat je 300 euro moet aftikken, is dat van dat geld het vuurwerk er van kopen.
Maar dat was toen he.

Bovenaan