Almere

Gerko18

Registered User
Gisteren met Harm en Jacco geweest naar deze show.
Nadat ik hem vorig jaar had laten schieten kreeg ik zo veel spijt dat ik niet geweest was nadat ik de film had gezien.

Dat is gisteren helemaal goed gemaakt.
Voor Nederlandse begrippen echt een goede show.
Had het idee dat er veel kruiterij blokken werden gebruikt.

Zaten ook echt hele goede blokken bij.
Vond het goudblok net voor de finale er echt uitspringen en het 3 inch blok schat ik met de silver palmtree effect was ook een echte topper.

De finale met die draaikolken geweldig effect blijft dat en de flinke klappen er tussen door.

Ik vond het wat hebben dat die shells niet zo hoog gingen. Maar vraag me toch af hoe dat kwam.

En de brand aan einde op het ponton escaleerde totaal "flinke crema" haha.

Gasten het was gezellig en tot zaterdag!!!!

Gr Gerko.

von urk

Registered User
Heb eigenlijk niks toe te voegen op eerdere posts, het was gewoon een top showtje! :nuts::nuts:
Het geluid alleen al van die bommen tussen die flats!

Laatst bewerkt:

dynasty fan

Registered User
gisteren echt 'n top show gezien , lekker genoten en wat foto's geschoten (hee dat rijmt :push:) .

11.jpg

14.jpg

22.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

7.jpg

9.jpg

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
29-04-2009

Op Koninginnenacht was er op de Esplanade een extra verrassing voor de bezoekers van ‘Almere Zingt’ en alle personen die keken naar het vuurwerk boven het Weerwater. Na afloop van ‘Almere Zingt’ is namelijk de nieuwe fontein in het Weerwater voor het eerst aangezet. Burgemeester Annemarie Jorritsma zette de fontein aan door met de aanwezigen af te tellen.

Daarna startte een speciaal programma dat de hoogte van de vier waterstralen geleidelijk liet oplopen en de kleur van het fonteinwater veranderde. Na drie minuten bereikte de fontein zijn maximale hoogte van twaalf meter en startte het vuurwerk. De rest van het Koninginnefeest bleef de ingebouwde ledverlichting op oranje, waardoor het water oranje leek.Wethouder Arno Visser (Stadscentrum): “De gemeente doet de komende jaren investeringen om het Stadscentrum te verfraaien. De rotondes worden bijvoorbeeld voorzien van vaste beplating en er komen nieuwe, fleurige plantenbakken. De fontein is ook zo’n nieuwe sfeermaker in het Stadscentrum. Ik vind de fontein een aanwinst voor de stad.”WeerwaterDe fontein accentueert de bijzondere plaats die het Weerwater heeft in het hart van de stad. Het Weerwater speelt ook een belangrijke rol in de plannen voor de toekomst van het Stadscentrum.FonteinDe fontein heeft vier waterstralen. De middelste komt twaalf meter hoog en de drie er omheen halen acht meter. De ligging is op 35 meter vanaf de Esplanade. Na Koninginnedag staat de fontein dagelijks aan tussen 8.00 en 24.00 uur.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Gister ben ik hier ook naar toe geweest. Nadat we een mooi plekje hadden gevonden (recht voor het ponton) moesten we nog een klein half uurtje wachten.
Maar helaas ging precies om 22:30 een fontein recht voor onze neus aan.

Almere2904_121.jpg

De show zelf werdt geschoten in een flink tempo, blokken ging per 4 of 5 en de lucht was constant gevuld. Helaas zag ik wel een hoop dezelfde effecten terug komen in de blokken en bij de shells.

Hieronder staan enkele fotos die hier gemaakt zijn, de rest is te vinden in het album.

Almere2904_181.jpg

Almere2904_111.jpg

Almere2904_101.jpg

Het volledige album is hier te vinden.

Tigger74

Registered User
Zo, na een zware Queensday...:blink:...

De film van Al(e)mere.... (eerste 2 min. niet echt scherp, fuck fontijn)

grtz.... sjoHARMa

Op naar Bonn.......... tot zaterdag manne..:bigsmile:

Laatst bewerkt:

von urk

Registered User
Thanks M.O.R.tier! Knap film werk! Kan het me zodoende weer goed voor de geest halen.
Bedankt!

sisser

Registered User
Helaas kon ik niet naar Almere maar door alle mooie foto's en goeie films hoef ik niet echt iets te missen. Bedankt mensen.

Bovenaan