• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Almere Stad

Jur asic

Registered User
Vuurwerkshow 29 April 2011 op het weerwater in Almere stad.
Xena vuurwerk BV heeft een aanvraag ingediend voor het tot ontbranding brengen van een professioneel vuurwerk op 29 April 2011 vanaf een ponton op het weerwater te Almere stad. Ontsteking zal plaatsvinden rond 22:00 uur tot 22.20 uur.
Bron: Almere vandaag 23 Maart 2011

Vuurwerkshow tijdens Koninginnenacht
15 april 2011
ALMERE - Boven het Weerwater in Almere Stadscentrum zal op 29 april een vuurwerkshow plaatsvinden om Koninginnenacht 2011 knallend te beginnen. De show start om 22:00 uur en kan het best bekeken worden langs de oevers van het Weerwater.

Ik ben er gister geweest, had mijn video camera bij mij alleen de batterijen waren leeg (heb ik weer) Het was gister een mooi vuurwerk showtje

Back
Bovenaan