Leuke show gezien, ze hebben zeker niet bezuinigd op de shells want het waren voornamelijk grote kalibers en van redelijke kwaliteit. Door de drukte kwam ik niet recht voor het vuurwerk uit maar waar ik nu stond was het niet veel verder en het scheelde enorm in de drukte. Zo kon ik 15 minuten van te voren nog vooraan staan. De muziek miste ik dus, het kan dus vrij random lijken maar de dikke shells en de goede reeksen maakten dat goed. Eerlijk gezegd vind ik het vaak juist hinderlijk, vuurwerk maakt voor mij de muziek haha. De afstand tot 6" is altijd wel een ding, de blokjes ( die gelukkig niet heel veel werden ingezet ) maak je amper mee en de ervaring is toch iets minder maar dat is eenmaal zo in Nederland. De burst van de shells waren trouwens echt goed hard, er werden geen salutes geschoten maar dat verschil hoorde je op deze manier amper. De finale was ook zeker prima. Of ik er volgend jaar weer 2 x 1.5 uur voor ga rijden.. geen idee. Denk dat veel mensen het niet zouden doen maar je moet wat voor je hobby over hebben