• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Almere chinees nieuwjaar

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
22 Februarie 2007 Chinees nieuwjaar Almere

Wie : Pyrofoor Amsterdam
wat : Chinees nieuwjaar (Chinese rollen)
waar : Op de grote Markt in Almere - Voor het casino
tyd: Van 18.00 tot 20.00 uur
tyd van schieten is volgens de vergunning aanvraag rond 18.45 uur.

gevarenzone en een veiligheids afstand van 7 meter.

De rollen zullen onder een toeziend oog van de Pyrotechnicus door de eigenaar zelf aangestoken worden.


Almere_grote_markt3.JPG


Almere_grote_markt2.JPG


Almere_grote_markt.JPG
 
hmmm dit is wel gunstig, in de buurt en een goed tijdstip. hoef ik ook geen vrij te vragen. hier ben ik aanwezig!:cool:
 
Eindelijk eens weer iets in Almere... Zelfs de kermis vuurwerken worden al een paar jaar niet meer geschoten.

Ga zeker even een blik werpen op de grote markt
 
Zo te zien aan het plattegrond ook lekker centraal gelegen, dus gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Ik denk dat ik ook ga.
:cool: :cool:
 
Het is inderdaad centraal gelegen, vanaf station Almere CS is het 5 minuten de winkelstraat volgen tot op de Grote Markt.

Iemand een idee over hoeveel 100k's dit gaat?
 
ik zal ook van de partij zijn. ben alleen benieuwd hoe groot het is. worden er 2 rollen afgestoken of 10 weet iemand een beetje wat we kunnen verwachten ?
 
Pfff beetje een rottijd zo door de weeks. Jammer had t wel willen zien :sad2: Maar ben pas rond kwart voor 6 uit school en dan nog met de trein vanuit A'dam.
 
hier ben ik ook zeker bij ik woon immers in het centrum en kan het in principe vanuit m'n kamerraam bekijken,

hehe:) :D

lache.. Ben toch vrij morgen, dus ik zal een kijkje nemen. Ik verwacht er niet teveel van, maar goed kijken kan altijd. tis in elk geval te donker voor foto's op dat tijdstip dus zal wel wat filmen worden :bigsmile:
Is de eigenaar Chinees ofzo? Heb Paul van Pyro4 maar even gemailed of ie wat meer info heeft voor ons
 
Laatst bewerkt:
was inderdaat maar 1 matje :evil: ik dacht er komen minimaal 2 maargoed het was best grappig enheb afcajax ontmoet was best gezellig :rolleyes:
 
gelukig verwachte ik er al niet te veel van.
en ik sluit me aan bij von urk. beter iets dan niets.

veiligheids afstand 7 meter ??? met 2,50 meter hield het echt wel op.

ik heb me kruit dampen voor vandaag weer binnen dus kan met een gerust hart gaan slapen.

grt. hammer time
 
Back
Bovenaan