• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

almelo

fakkeltje

Registered User
nou ben net trug van de show uit almelo.er werd aleen gebruikt gemaakt van blokken(1inch)onlangs dit vond ik dat ze er een mooie show neer hebben gezet met veel kleur en variatie fotows komen er nog aan

fakkeltje;-) ;-)

wilde ff zeggen dat het vuurwerk van Almelo ook werd verzorgt door jaco vuurwerk uit Ede
( zelfde als dordrecht )

even een fotootje van het vuurwerk:

foto.php

jeroen13,7

hoe kan ik de film op internet krijgen? want heb de film klaar van deze show mischien zou hij hier online kunnen worden gezet ofzo? hij is 168 mb

stuur even een e-mail naar me geen pm want ik heb het gekke gevoel dat dat niet echt werkt. want krijg nooit antwoord op pm's;(

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan