Archief All inclusive

FPM ProductBOT

Registered User
All inclusive

723_lesli_overig_pakket_all_inclusive_08_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over All inclusive [/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]723 [/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 179,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]1/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]U wilt een geheel verzorgde Oudejaarsavond? Kies dan voor dit 204-delig sierassortiment dat ervoor zorgt dat u niets tekort komt! Fonteinen, kometen, grondvuurwerk, Romeinse kaarsen en knallers allemaal geselecteerd tijdens diverse testen, zodat u alleen het beste krijgt. All inclusive, all you can burn!
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

GMP82

Zilveren Member
Zo dan, voor dat bedrag zie ik graag een specificatie van de inhoud. Als je immers de bodem vol gooit met grondbloemen en die per stuk gaat tellen, zit ik al snel aan die 204 delen.
Ik vind het principe op zich wel goed bedacht. Doet me denken aan een foto/filmpje dat ik laatst op het forum zag van een pakket in amerika (van 2m lang......)
http://nl.youtube.com/watch?v=qHwEd1dLLmE&feature=related (0.49)

Ik vréés echter dat de grootte van de doos in dít geval meer imponeert dan de inhoud ervan. Vraag me af of 1 van de freaks hier bereid is om dat te testen. ;) Ik laat het vooralsnog aan een ander over.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Zo dan, voor dat bedrag zie ik graag een specificatie van de inhoud. Als je immers de bodem vol gooit met grondbloemen en die per stuk gaat tellen, zit ik al snel aan die 204 delen.
Ik vind het principe op zich wel goed bedacht. Doet me denken aan een foto/filmpje dat ik laatst op het forum zag van een pakket in amerika (van 2m lang......)
http://nl.youtube.com/watch?v=qHwEd1dLLmE&feature=related (0.49)

Ik vréés echter dat de grootte van de doos in dít geval meer imponeert dan de inhoud ervan. Vraag me af of 1 van de freaks hier bereid is om dat te testen. ;) Ik laat het vooralsnog aan een ander over.

Ik vraag me af of het geen foutje is. Beetje veel geld voor een pakket als deze.

Sweet Laker

Registered User
Tenzij er nog een paar 500 grammers onder dat kleine spul vandaan komt is dit pakket op het eerste gezicht nog geen 50 euro waard.... Een paar single shots en kleine "Supermeter" potjes..

D

Deleted member 17038

Guest
Dit pakket kost bij een dealer in mijn buurt dit jaar 99.95 (vuurwerkplanet dealer)

Redje

Registered User
Ik had m bijna genomen, leuk voor overdag, maar volgens mij kan je dan beter nog 7 keer een meter pakket kopen voor die prijs.
Toch maar niet gedaan. Trouwnens 99,95 idd dit jaar. en hij was 180?!? pff leuk geprobeerd.
In neem toch maar het Krankjorum pakket van Old Dutch, kom ik teminste nog boven de dakgoot uit denk ik.

Bovenaan