All at once cakes gezocht.

Z@P

Registered User
Lesli had volgens mij ook een nieuwe variant op de “woede” cake van Marijn. Kan even niet op de naam komen helaas.

Knettermans

Bronzen Member
Vuurwerkexpert Double Elements is een dubbele versie (dus compound) van de Mega Mine.
Magnum Stockholm Spectacle (gaat wel een fontein aan vooraf dus meer zoals de Funke Springteufel.
Bij Zena in BE kun je de Kappa en Zeta krijgen, zijn nu in de aanbieding.

RNBakker

Registered User
Ken je de eclipse of roar al?
Die kende ik nog niet. Wel een compound, maar zeker bruikbaar door de verbindingslonten te vervangen met ontstekers. Top!
Lesli had volgens mij ook een nieuwe variant op de “woede” cake van Marijn. Kan even niet op de naam komen helaas.
Die ga ik opzoeken.
Vuurwerkexpert Double Elements is een dubbele versie (dus compound) van de Mega Mine.
Magnum Stockholm Spectacle (gaat wel een fontein aan vooraf dus meer zoals de Funke Springteufel.
Bij Zena in BE kun je de Kappa en Zeta krijgen, zijn nu in de aanbieding.
Bedankt voor de tips, helemaal fijn!!

firewire

Registered User
Compoundje Zodiac van Riakeo.
Niet 100% all at once maar 30mm en een kilootje kruit binnen 15sec is toch wel indrukwekkend.

En the all time favorite Tristar all at once whistle to ti-Salute 16sh cake voor € 7,-
Daar kan weinig tot niks aan tippen.
(Broekhoff heeft soortgelijke in BE ook.)

Z@P

Registered User
Compoundje Zodiac van Riakeo.
Niet 100% all at once maar 30mm en een kilootje kruit binnen 15sec is toch wel indrukwekkend.

En the all time favorite Tristar all at once whistle to ti-Salute 16sh cake voor € 7,-
Daar kan weinig tot niks aan tippen.
(Broekhoff heeft soortgelijke in BE ook.)
Er is blijkbaar ook een nieuwe versie van, geen fluit maar crackling tails met salute. Wel all at once.

Laatst bewerkt:
Bovenaan