• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Alkmaar

2 september is er ook vuurwerk in Alkmaar ivm afsluiting van de kermis.
Locatie kanaalkade. In de plaatselijke kranten wordt geadverteerd met groots vuurwerk. Mijn ervaring is echter dat het niet veel voorstelt en om een scheetje wind al wordt afgelast, uitzondering vorig jaar, toen was het best leuk showtje.
 
Volgens mij was ik daar vorig jaar om te ontbranden en werd het juist toen afgelast ivm de harde wind WK6.
Dus wellicht of in de war met die andere show of een prive showtje gehad ?:blink1:

Wel een behoorlijke show hoor !! cons + prof.:amuse:
 
kan kloppen dat het inmiddels al weer twee jaar geleden is, de tijd gaat snel :)
zal eens kijken of ik die video's nog kan vinden, erg indrukwekkend was het destijds niet. Audiplas in alkmaar noord is ook ooit vuurwerk geweest, dat was wel flinke show.
 
Laatst bewerkt:
Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Flowerbeds
Waar: Alkmaar, aan de Helderseweg is een mooi punt om te kijken.

Wanneer: 08-10-2007
Tijd: 22.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Flowerbeds
Waar: Alkmaar, aan de Helderseweg is een mooi punt om te kijken.

Wanneer: 08-10-2007
Tijd: 23.00 uur

Volgens de site van Alkmaar ontzet begint de show toch echt om 22.00...
Ik zal hier in ieder geval bij zijn en zal het in zijn geheel filmen voor de liefhebbers:)

Gr. vwk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over het algemeen zit ik er weinig naast, informatie komt namelijk van Wagenvoort.
Wanneer ik thuis ben zal ik er nog even naar kijken.

Heb het net nagekeken, in mijn administratie, de show begint inderdaad om

22.00 uur

Bedankt voor het scherp zijn, -<VwK>-

Nogmaals voor de goede orde:

Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Flowerbeds
Waar:Alkmaar, de Helderseweg is een mooi punt om te kijken.

Wanneer: 08-10-2007
Tijd: 22.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan