Al 21 klachten over zwaar vuurwerk

Tony

Administrator
Medewerker
RIDDERKERK - Bij de politie zijn tot vorige week al 21 klachten in Ridderkerk over het afsteken van zwaar vuurwerk ingediend. Dat is beduidend meer dan in voorgaande jaren, zo heeft burgemeester Annie Attema afgelopen week in de gemeenteraad gezegd.

‘Het is dit jaar vroeg begonnen’, reageert de burgemeester op vragen van CDA-raadslid Peter Meij. ‘We zijn veel aan het surveilleren, ook in burger. Vaststaat dat het voor overlast zorgt’. Over eventuele schade is nog niets bekend. De gemeente neemt die standaard pas op in januari in heel Ridderkerk.

Lees verder: http://www.dichtbij.nl/rotterdam-zuid/regionaal-nieuws/artikel/3270912/al-21-klachten-over-zwaar-vuurwerk.aspx

KoenL

Registered User
Haha, Ridderkerk telt 44.679 inwoners. Het is dus 0,05% van de inwoners dat heeft geklaagd en dan bestaat ook nog de kans dat het over dezelfde knal ging. Begrijp best dat je je af en toe de *** schrikt en dat dat niet leuk is, maar we weten inmiddels ook wel dat het over twee weken weer voorbij is.

joszie

Zilveren Member
Dan nog. Zo moeilijk is het toch niet om jezelf nog 2 weken in te houden? Laat degene dan cat1 fonteintje afsteken, heeft iedereen er wat aan!

Driessen010

Registered User
Neem aan dat we allemaal wel weten wie dit soort idd BOMMEN zoals c6 afsteken.
En dan heb ik het vooral over de tijd net voor oud en nieuw.
Helaas gebeurd dit regelmatig.
Ook hier en ik hou van vuurwerk en zelfs ik schrik me elke keer rot.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Laatst bewerkt:

ifeelfine

Registered User
heel moeilijk blijkt, tis hier al in oktober begonnen (hier is Nieuwegein in ik woon tegenover het regiobureau van politie waar de landelijke opsporing vuurwerkbommenmakers bij in zit)

Pancake77

Registered User
heel moeilijk blijkt, tis hier al in oktober begonnen (hier is Nieuwegein in ik woon tegenover het regiobureau van politie waar de landelijke opsporing vuurwerkbommenmakers bij in zit)

Jij zal dan wel moeten, je beheersen en pas maar op voordat ze je cat1 voor bom aanzien hehe

In mijn woonplaats is het opvallend rustig maar in het zuiden wonen dan ook nette mensen :hehe!:

USRRobiwan

Registered User
Hier om de dag een zware dreun. En dat is alleen hier in mijn directe omgeving. Je schrikt je elke keer de pleuris. Opzouten met die illegale zooi.

Bovenaan