Aftellen naar 2016

D

Deleted member 17038

Guest
zat deze net nog te bekijken op me laptop. Is van vorig jaar weet niet welke het is. Maar me meisje (ook een freak) steekt hem aan. Heerlijk om te kijken en nog een mooie ook

Mooie film van de Scar van vuurwerkmania!

Volgende keer alleen wel even je cameraman op zijn zij leggen. Die lijdt aan vvs :grin:

Laatst bewerkt door een moderator:

DioR

Registered User
Ik keek even op mijn harde schijf en kwam een paar klassiekers van FPM tegen. Bij deze de goodbye 2005 video. De echte die-hards moeten de video nog wel kennen. Mocht ik dit niet mogen plaatsen omdat het niet mijn eigen film is dan mag een mod dit bericht even verwijderen en mij even inlichten. Dan haal ik hem weer van vimeo af.

[video=vimeo;149448071]https://vimeo.com/149448071[/video]

Afroman

Registered User
Heeeerlijke beelden. Voor een kleine bijdrage van 50 euro was dit toch wel een top show. Dit zie ik graag terug in 2016 :) Wie weet weer een hollandse pot haha

nitraat12

Registered User
16x Big 19 - Wolff vuurwerk

In HD kijken geeft beter beeld en geluid!

16x Big 19 + een verdwaalde China by Night :p Man wat een heerlijk project van Nikos en Raszi!!! :grin:

VvanVuurwerk

Registered User
Het was alweer even geleden dat ik een video van de mascleta junior Holandesa uit 2013 had gezien.
Wat was dat een heerlijke nocturna zeg. Prachtig dat er dat jaar zo veel freaks een bijdrage hadden geleverd en dat menig één hier tijd en moeite in heeft gestoken. Het was genieten.

Wie weet in 2016?....

Bovenaan