Aftellen naar 2016

boozebelly

Registered User
Voorgaande jaren stond mijn vriendin erop dat ik iets met de kleur paars/roze voor haar zou kopen en dat was altijd de Celebration Violet, die ze dan ook zelf mocht afsteken.

Inmiddels is die met geen mogelijkheid meer te krijgen maar mevrouw heeft de crackling purple ontdekt van Evolution. Qua prijs een ander verhaal t.o.v. de Celebration Violet maar hey, je moet er wat voor over hebben niet waar ^_^
Zaterdag die maar bijbestellen dus... Wie weet betaald het zich uit...

PyroGuy

Registered User
Voorgaande jaren stond mijn vriendin erop dat ik iets met de kleur paars/roze voor haar zou kopen en dat was altijd de Celebration Violet, die ze dan ook zelf mocht afsteken.

Inmiddels is die met geen mogelijkheid meer te krijgen maar mevrouw heeft de crackling purple ontdekt van Evolution. Qua prijs een ander verhaal t.o.v. de Celebration Violet maar hey, je moet er wat voor over hebben niet waar ^_^
Zaterdag die maar bijbestellen dus... Wie weet betaald het zich uit...

Even bijbestellen? Ik heb een karton met haar afgesproken he :relief:

Dennis010

Registered User
Schitterende rook salutes in het begin met daarna een geweldige Maltese batteria met barrages erin. Één van de hoogtepunten van ons afgelopen vuurwerk jaar:

densta

Registered User
De day-after hoort er natuurlijk ook bij. Alles na t stoken opgeruimd in dozen en het veegprut in vuilniszakken.

Enjoy.

Z@P

Registered User
Ik ook maar een duit in het zakkie.

Stukje pirotecnia IGUAL in Palamos. Helaas weinig igual bommen haha.

Bovenaan