Afroman 34e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013 verslag FILM+FOTO in 1080P

rob39

Registered User
He jongens... uitgestuiterd?! Hahaha.
Was top. Waren jullie nog dronken op woensdag 14.00 uur? Heb jullie niet gezien en zie ook geen film hier?
Volgend jaar weer!

hey vader en zoon, we hebben genoten van jullie mooie verhalen en het enthousiasme!!! Tassie vuurwerk en wat biertjes en mooie pret maken met elkaar..... prachtig!!!!! Volgend jaar inderdaad weer en je hebt er een kijker bij op je youtube kanaal......

Afroman

Registered User
hey vader en zoon, we hebben genoten van jullie mooie verhalen en het enthousiasme!!! Tassie vuurwerk en wat biertjes en mooie pret maken met elkaar..... prachtig!!!!! Volgend jaar inderdaad weer en je hebt er een kijker bij op je youtube kanaal......

Bedankt Rob, helemaal super! was inderdaad gezellig, tot volgend jaar zou ik zeggen hehe

Afroman

Registered User
Ondertussen hebben vele freaks kriebels voor Oud en nieuw, maar Afroman wil nog een trailer delen voor alle vuurwerk freaks! Deze trailer is voor mijn vader, vuurwerk freaks, spanjaarden en iedereen die mij heeft gesteund! Mannen geniet van oud en nieuw! Ik hoop jullie weer te zien met Fallas de Valencia 2014, geniet van de trailer zou ik zeggen

Bovenaan