Afgelast: Demo Hoek van Holland (De Carlton Vuurwerk)

jwtjuh

Registered User
Wanneer: 21 december 2013
Plaats: Hoek van Holland
Provincie: Zuid-Holland
Locatie: Op het strand van Hoek van Holland (op Google Maps intypen: Zeekant)
Tijd van aanvang: 20:30u
Winkel: De Carlton Vuurwerk
Collectie: PyroPower / Zena (alleen de cakeboxen van 2013) / Crown Collection / China Red
Wie: Onbekend
Kaliber: Consumentenvuurwerk

HXXCQsZ.png

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Re: Demo Hoek van Holland (De Carlton Vuurwerk)

Leuk dat die weer terug is. De Carlton is toch een van de eerste in Nederland die met demo's begon.

jwtjuh

Registered User

Leuk dat die weer terug is. De Carlton is toch een van de eerste in Nederland die met demo's begon.

Leuk, dat wist ik nog niet! :)
Ben erg benieuwd wat voor show ze op het eind neer gaan zetten ^^

Snokkie

Registered User

Inderdaad Paul, leuk dat ze weer gaan schieten. Nu maar hopen dat ze de windmachine even uitzetten rond die tijd, die staat hier best vaak op hard :huh:

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Inderdaad Paul, leuk dat ze weer gaan schieten. Nu maar hopen dat ze de windmachine even uitzetten rond die tijd, die staat hier best vaak op hard :huh:

Komt door al die kassen in het Westland. Er is geen boom meer te vinden:tounge:

Tony

Administrator
Medewerker

Ze doen het op het strand Paul.
Lijkt mij nou niet de meeste slimme zet.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Ze doen het op het strand Paul.
Lijkt mij nou niet de meeste slimme zet.

Ooh hahaha. Zat met de oude locatie in me hoofd. Strand rond deze tijd is inderdaad een risico.

Snokkie

Registered User

Oude locatie werd veel te gevaarlijk. Door de grote opkomst was het qua verkeer echt niet meer te verantwoorden. Een wonder dat er nooit ongelukken zijn gebeurd. Nu dus het strandje van Hoek van Holland, ik heb grote twijfels of het er van gaat komen. Ik hoop het wel!

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow in de Hoek afgelast

De vuurwerkshow aan het strand in Hoek van Holland gaat wegens de slechte weeromstandigheden niet door. Deze show zou vanavond gehouden met als alternatief zondagavond. Maar het feest gaat helemaal niet door.

"Vanwege harde wind en storm is het onverantwoord de show door te laten gaan. Wij hebben dit moeten besluiten na overleg met gemeente en provincie", zo meldt De Carlton op zijn. website.

Voor vanavond wordt windkracht 8 tot 9 verwacht en voor zondagavond windkracht 7 tot 8. De geplande evenementen bij strandclub Danz en 2 Seasons Beach gaan gewoon door.

http://www.wos.nl/nieuws/item/20131221-vuurwerkshow-in-de-hoek-afgelast/

Bovenaan