AFGELAST: Demo Breda

Chrissie81

Registered User
Nou nou, ik kon mijn ogen niet geloven.. Er lag zowaar een folder in de bus met de mededeling dat er weer eens een vuurwerk demo in Breda is!! Dat is al jaren geleden.

Vuurwerkgigantbreda.nl

Markkade 52 te Breda

Aanvang 19:00 uur.

Gratis koffie/chocomel en gluwhein.

Chrissie81

Registered User
Re: Demo vuurwerkgigant Breda

Haha ja eindelijk gerechtigheid :tounge: Inderdaad een groot Cafferata assortiment. Bijna op loopafstand, dus ga zeker even kijken.

Z@P

Registered User
Re: Demo Breda

Nog iemand aanwezig hier vanavond?
Weet niet goed wat ik ervan mag verwachten, locatie Is ook beetje vreemd.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Chrissie81

Registered User

Ik ga met Jeff en Martino even kijken. Qua locatie vraag ik me ook af waar ze het schieten. Zal me niks verbazen als het aan de andere kant van het kanaal is op het stukje industrie terrein wat daar ligt

maxman

Registered User

Misschien zijn Mat96Matje en ik aanwezig vanavond. Al zijn de demo's van cafferata meestal wel erg teleurstellend..

bridge

Bronzen Member

Wss wel aanwezig als het allemaal doorgaat daar. zojuist nog niets te zien iig....

Wat me opvalt is dat deze winkel van cafferata is. Dan denk ik, zoals de meesten hier vermoedelijk, maar aan een collectie en dat is Showtime. Alleen die hebben ze niet in het assortiment, als ik het goed heb gezien.

martino

Registered User

Misschien gaat dat showtime er wel uit? Ze verkopen wel de Crystal Exclusive lijn. Prima spul lijkt mij. Hopen dat ze er wat van wegschieten.

Z@P

Registered User

De single shot showtje mines zijn 2,50 per stuk dat is wel een leuke prijs. Tot vanavond guys.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Knalgoed

Registered User

Ik kan hier helaas niet bij zijn vanavond. Maar ach, gisteren had ik een bevoorrechte positie op ons schietveld. Veel plezier iedereen vanavond.

Chrissie81

Registered User
Goede communicatie hierover van de winkel ja :hehe!: Kom je aan hangt er een briefje aan de deur. Afgelast ivm weersomstandigheden haha.. Dacht al waarom loopt er nou niemand die winkel in en draaien ze meteen weer om:tounge: Gelukkig was het maar 5 minuten van huis...

Tony

Administrator
Medewerker
Is er al een nieuwe datum bekend?

Als deze niet direct bij aanvraag van de vergunning is vermeld dat komt er geen nieuwe demo.
De meeste demo's hebben minimaal 2 weken nodig (aanvraagtijd) en als je meer dan 200 kilo vuurwerk schiet heb je zelfs 14 weken nodig.

Bovenaan