afgekeurde artikelen voor 2012

Richardus

Registered User
meh, noem je dat afgekeurd? Als ik het goed begrijp heeft Cafferata het zelf van de markt gehaald na instanties hun zorgen hadden geuit na het product getipt was aan hen.

mickeyzegtboem

Registered User
Of niet op tijd binnen, of de kwaliteit viel tegen... afgekeurd is hij volgens mij niet.

De lijst met afgekeurde artikelen door de inspectieinstelling is ook nog niet klaar, die komt standaard op de dag voor de vuurwerkverkoop start.
Ik zal proberen of ik bij "onze" inspecteur dit jaar een lijst los kan krijgen.

Booomy

Registered User
Oke sorry dacht dat de Wasp afgekeurd was. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ie afgekeurd was maar kan het blijkbaar mis hebben.

Richardus

Registered User
Of niet op tijd binnen, of de kwaliteit viel tegen... afgekeurd is hij volgens mij niet.

De lijst met afgekeurde artikelen door de inspectieinstelling is ook nog niet klaar, die komt standaard op de dag voor de vuurwerkverkoop start.
Ik zal proberen of ik bij "onze" inspecteur dit jaar een lijst los kan krijgen.
Ik ben heel benieuwd, hoop dat het je gaat lukken die lijst te pakken te krijgen!

GMP82

Zilveren Member
bij china red zou het zijn vanwege:
1) inconsequente brandtijd van de lont (wat mensen zou kunnen uitnodigen te vroeg op de cake af te lopen om te kijken waarom ie het niet doet)
2) er zouden te harde knallen gemeten zijn.

mickeyzegtboem

Registered User
Vandaag uitgebreid met de inspecteur gesproken, maar helaas heeft de afdeling eemland in ieder geval geen afschrift gekregen van de afgekeurde producten.
Helaas kan ik de lijst dus ook niet met jullie delen.

Richardus

Registered User
Jammer maar helaas, dank voor het navragen in ieder geval.

Ik vreesde even voor de Crackle Night, maar heb die gister gewoon uitgeleverd gekregen :happy:

Bovenaan