AFAC 2,5" 36sh MIXED

Big-Boss

Registered User
Hallo, ik kan deze blokken kopen van een vriend voor 160 euro

Kent iemand deze blokken of heeft iemand ervaring hier mee??

Ontvang graag nuttige info (spinny)

Foto=I8CULJM4

Foto=MOJBISOS

op de foto staat denk ik een 125mm als vergelijking aan gezien op die andere foto een 3" salute staat afgebeeld.Wel leuk dat diegene dat er bij heeft gedaan anders kon het net zo goed een 1" zijn (tong)

Foto=ZA8J86M7

R

Ronny Vos

Guest
Volgens mij is het wel oud vuurwerk,als je op de doos kijkt staat er 2004 rechts boven aan,kijk hier wel me uit je weet nooit wat er me gebeurd is.

Katan vuurwerk

Tony

Administrator
Medewerker
Ik kan het niet helemaal goed zien maar ik denk dat er en logo van vulcan fireworks opstaat.

koen0s

Registered User
Volgens mij is het wel oud vuurwerk,als je op de doos kijkt staat er 2004 rechts boven aan,kijk hier wel me uit je weet nooit wat er me gebeurd is.

Katan vuurwerk

Dat zou ook een typenummer (of iets in de zin) kunnen zijn. Er staan verschillende codes op.

Ik kan er geen informatie over vinden, ze zien er naar mijn idee wel goed uit.
Weet je misschien waar "de verkoper" de blokken vandaan heeft (winkel)?
Dan zou je namelijk bij die winkel kunnen informeren naar wat meer info.

Hopelijk vindt iemand anders wel informatie, maar anders moet je toch echt zelf de keuze gaan nemen(win)

Succes!

Gr. Koen

AWG

Registered User

dat wilde ik net neer gaan typen(laugh)
maar toen sloeg mijn comp vast.

het is dus de merknaam inplaats van de typenaam.

is dat deens ofzo?? ik ben nooit zo goed in die dk,de,gb enzovoorts dingen.

anyways ik heb alledrie de collecties bekeken die ze erop hadden staan.
en kon nergens die blokken vinden.
misschien omdat die 3 collecties bij voor hun gewoon consumentenvuurwerk zijn ofzo??
en die grote blok profvuurwerk is wat ze er daarom niet op hebben gezet??

Laatst bewerkt:

koen0s

Registered User
Het is en blijft een proffesionele pot. AFAC is na het zien van deze site hoogst waarschijnlijk dus het merk.

Maar als we het even rieel bekijken, wij (als gewone consument*) kunnen ook geen folders bekijken met de proffesionele potten/cakes/flowerbeds/shells in Nederland. Dat zal daar denk ik net zo zijn.

Wel mooie folders zeg:| Woow..

Gr. Koen

*met uitzondering van mensen die daar de bevoegdheid toe hebben(A)

Feuerwerk

Registered User
In denemarken gelden heel andere regels mbt vuurwerk zo heb je er alle zinksierpijlen (dus 910 t/m 930) en ook vele grote potten/blokken als hier. De specialiteit van Denemarken op het gebied van vuurwerk blijft overigens profesionele draaizonnen produceren (weco heeft deze ook in haar assortiment voor professionals).

Echter dit 2.5" blok is weer net iets teveel van het goede en ook in Denemarken valt dit onder Professioneel vuurwerk...

shooterbomb

Registered User
Als dit een 2,5" blokkie is, dan is €160 een aanvaardbare prijs mits het van een handelaar komt. Toen ze er nog waren, betaalde je bij alpeco voor een 36 x 2" zo'n €145, kdenk dus wel dat je goed af bent met deze prijs.

Mocht je ze afsteken, maak dan misschien een filmpje want ik denk dat deze nog ontbreekt in de moviedatabase.

Shooterbomb

koen0s

Registered User
@ Big-Boss, ik weet niet waar je vandaan komt:p maar je zou met Alpeco contact op kunnen nemen voor meer informatie over deze pot, aangezien Shooterbomb aangeeft dat die ze in hun collectie hebben (gehad?!).

Gr. koen

Wizz

Registered User
@ Big-Boss, ik weet niet waar je vandaan komt:p maar je zou met Alpeco contact op kunnen nemen voor meer informatie over deze pot, aangezien Shooterbomb aangeeft dat die ze in hun collectie hebben (gehad?!).

Gr. koen

hij bedoelt 2.5" blokken van bonbridge..

Big-Boss

Registered User

Gr. koen

Ik woon in californië zoals er staat ben op vakantie hier in NE.

Maare alpeco heeft deze niet gehad.Anders stond er inderdaad Bonbridge op.

In iedergeval bedankt voor de informatie alvast.Ik ga der 1 kopen en filmen dan kan die op het net als filmpje. (bigg)

shooterbomb

Registered User
Big-boss, ik heb niet gezegd dat alpeco deze blokken verkocht, maar ik haalde die €145 aan ter vergelijking, ik begrijp het misverstand wel...

Shooterbomb

koen0s

Registered User
Ik woon in californië zoals er staat ben op vakantie hier in NE.

Maare alpeco heeft deze niet gehad.Anders stond er inderdaad Bonbridge op.

In iedergeval bedankt voor de informatie alvast.Ik ga der 1 kopen en filmen dan kan die op het net als filmpje. (bigg)

Wow je schrijft/leest in iedergeval goed Nederlands!(win)
Ik ben benieuwd naar het filmpje,

Fijne vakantie,

Gr. Koen

Firespree

Registered User
Top dat je je geroepen voelt om hem te filmen en te delen met ons!!(spinny)
En ik denk dat ie nederlands is en in amerika woont eerlijk gezegd dus dan is het niet zo verwonderlijk dat ie zo goed nl spreekt (win) maar kan het mis hebben (roll)
(radar)

Big-Boss

Registered User
Top dat je je geroepen voelt om hem te filmen en te delen met ons!!(spinny)
En ik denk dat ie nederlands is en in amerika woont eerlijk gezegd dus dan is het niet zo verwonderlijk dat ie zo goed nl spreekt (win) maar kan het mis hebben (roll)
(radar)

Juist maar nu gaan we weer on topic (win)

Mischien iemand die over deze informatie van kleinere of hogere varianten heeft??

of iets anders van deze AFAC lijn... :d Want ik kan niet wachten om er 1 de lucht in te steken..

Zie Hier trouwens nog die elektrische ontsteking van het 300sh blok.

Foto=QKV3APR7

Dit hebben trouwens de meeste van de Nieuwe lijn van ALPECO.
Complete info daarover in een andere topic...

Laatst bewerkt:

koen0s

Registered User
Maar als ik die site (www.afac.dk) moet geloven, is AFAC de fabriek en zijn de verschillende collectie's:
- De Japan Collection
- De Cobra Collection
- De Phanter Collection
Of is het op de pot bij jou echt duidelijk te zien dat ie van de AFAC-collectie is?

Gr. Koen

Feuerwerk

Registered User
Maar als ik die site (www.afac.dk) moet geloven, is AFAC de fabriek en zijn de verschillende collectie's:
- De Japan Collection
- De Cobra Collection
- De Phanter Collection
Of is het op de pot bij jou echt duidelijk te zien dat ie van de AFAC-collectie is?

Gr. Koen

Begrijpend lezen is een vak apart, dit komt niet uit de consumenten collecties maar uit de professionele reeks die niet in Denemarken toegankelijk is voor consumenten (no)

koen0s

Registered User
Begrijpend lezen is een vak apart, dit komt niet uit de consumenten collecties maar uit de professionele reeks die niet in Denemarken toegankelijk is voor consumenten (no)

Ik snap heel goed dat het hier om een proffesionele pot gaat. (win) Maar ik vraag hier naar de naam van de collectie die Bigg-Boss heeft. Het lijkt mij dat de Proffesionele cakes ook een collectie naam hebben, of zit ik nu helemaal fout?

Gr. Koen

Bovenaan