We gaan het weer meemaken in de volgetankte mercedes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We gaan het weer meemaken in de volgetankte mercedes
Goed vertaald Koen, bedankt hiervoor, het enige foutje ( volgens mij ) is dat er op de 10e november één pyromusical is, deze twee bedrijven werken samen. Het zou helemaal een compleet pyromusical festival worden, da's niet goed voor de traditie.
Kwalitatief zijn de vijf deelnemers voor de dagcompetitie van een hoog nivo, voor mij persoonlijk beter dan vorig jaar met twee Siciliaanse deelnemers.
Vincenzo Senatore schat ik als de minste van de vijf in, maar ze kunnen ook verrassen.
Carmelo Di Candia, Giacomo Del Vicario, Giovanni Pannella en Carmine Lieto kunnen een topniveau halen. Hulde aan de organisatie voor zo'n mooie affiche.
Waarmee kunnen de bedrijven zich onderscheiden bij de dagcompetitie? Waar worden ze op beoordeeld zeg maar?
Op 9 en 11 november zijn er dag openingen om 8:00 uur. Weet iemand misschien hoelang die duren..?
Op 9 en 11 november zijn er dag openingen om 8:00 uur. Weet iemand misschien hoelang die duren..?
Tjonge, had je nachtdienst Leendert of moest je zo vroeg op vanochtend? Je hoort deze shells inderdaad op toch wel een 15 km afstand hemelsbreed schat ik zo in, het is heerlijk wakker worden, zekers.
het is heerlijk wakker worden, zekers.