Action verkoopt illegaal vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

AWG

Registered User
Haha ik vind het wel komisch dit hoor :hehe!:

ach dat vergaat je nog wel hoor dat lachen.
-als je 10 jaar geleden gezegd had rookverbod in cafe??(en dat je nog net niet wordt aangekeken als een melaatse)
-als je 10 jaar geleden had gepraat over racisme van 5 december.
-het schijnt dat in de VS het nu een dingetje is om christmas alleen nog maar holidays te noemen uit respect voor de atheisten...
-zaterdag zag ik een reportage op npo2 dat ze luchtdrukgeweren goeddeels willen verbieden(dan komen ze met filmpjes uit amerika aanzetten van luchtdrukgeweren van paar honderd bar waarmee je o.a zwijnen kunt afschieten,(en dat moeten we hier toch niet willen met zijn allen...)
dat zo zwaar hier ook niet legaal te krijgen is(zelfde verhaal als met vuurwerk) tja dat boeit niet dan pakken we meteen alles aan.(en smerig dat ze zijn joh, gewoon even die >!!!VUURWAPEN!!!< schietpartij van tristan uit 2011 erbij halen)..

nu alleen nog mijn miniaturen hobby en messen/zaklantaarns verzameling aanvallen en ze hebben al mijn hobby,s naar de klote geholpen.....
de gekte slaat overal toe, je kunt er inderdaad om lachen maar ik vind het zo langzamerhand niet echt leuk meer.:sad:

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Iemand toevallig zo'n klein pakketje in bezit, die kan bevestigen dat de kleinere sterren die daar in zitten, gewoon Cat. 1 zijn? (Meen immers ook dat er alleen maar op grote pakket Cat. 2 stond als ik het goed begrepen heb)

Bij deze bevestigd. Wenst u misschien ook een foto?

Plum Bloom

Registered User
Heb me aangemeld op de site van het Haarlems Dagblad om te kunnen reageren op het bericht. Mijn (zakelijke) tekst:

Wat een treurige vertoning. In het Action-pakket zitten fonteintjes en sterretjes, die gedurende het gehele jaar mogen worden verkocht en afgestoken! Action houdt zich dus volledig aan de regels.

Overigens: als het hier om vuurwerk zou gaan dat nog niet verkocht mag worden, dan had meneer Van den Raadt twee strafbare feiten gepleegd. Ten eerste het afsteken van vuurwerk buiten de officiele afsteektijden, ten tweede het vervoeren van vuurwerk buiten de officiele verkoopdagen.

Eerder al reageerde ene Henk. Moest er wel om lachen.

Ik ben benieuwd wat er allemaal in het pakket zat, maar als je van fop en schertsvuurwerk al last van je oren krijgt is er toch iets goed mis met je.

Ik wens Sander van den Raadt veel sterkte met zijn handicap, hopelijk sterft hij niet ter plekke als er weer eens een hond blaft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan