Ik heb het eerlijk gezegt ook echt gehad met deze winkel (excuus voor mijn frustraties)
ik was gistere kwart voor 8 in de winkel, en was er pas weer om 11 uur weg.
Wachten vind ik opzicht geen heel groot probleem, alleen het ergste van alles was nog wel dat 1/3 van mijn (best)grote bestelling er niet meer was :S
Black suprise, daybreak, sun warrior, fire emblem, crackling meteors enz.....
Ik baal hier dus echt heel erg van, ik bestel anderhalve maand van te voren, om te zorgen dat ik alles heb.
Ik heb aantal shows bedacht, waar deel nu van in het water valt, omdat er gewoon te veel niet meer was.
Ik vind het als "goede" vuurwerkwinkel niet kunnen, dat het zo slecht geregeld is.
Mij werd verteld dat het aan de importeurs lag dat er deel op was, maar simpele spullen van wolff zoals de Daybreak? moet er toch gewoon zijn als ik het bestel?
Nog meer mensen die groot deel van hun bestelling niet gehad hebben omdat het uitverkocht was?
2 uur wachten is ook echt het probleem niet, wel dat 1/3 van mijn bestelling er gewoon niet meer was :crying: Vandaar ook mijn frustratie.
Je moet het met mij eens zijn dat als je andere halve maand van te voren alles netjes besteld? dat je verwacht dat het merendeel er wel is?
Ik moest voor ruim 350 euro aan vervangers uitzoeken.
Dat is erg klote voor je, maar hoe is dit in godsnaam mogelijk?
Je besteld op tijd betaald netjes dit is gewoon te gek voor woorden.
Ook ik heb hier ooit mee te maken gehad met een verkooppunt in mijn woonplaats.
Je besteld ruim voor kerst en betaald netjes op tijd zoals het hoort en als je, je bestelling komt ophalen wordt het een probleem.
Mijn bestelling hadden destijds verkocht aan mensen die in de losse verkoopdag kwamen, het was notabene 29 dec. Ik werd toen naar huis gestuurd en kon de volgende dag terug komen want de volgende dag zouden ze wederom een vracht binnen krijgen.
Dus ik de volgende dag weer terug hadden wederom mijn bestelling niet en kreeg voor 3/4 aan vervangers. Ik had de eigenaar bedankt voor alle moeite en meteen duidelijk gemaakt dat ik hier nooit meer terug kom. Ben gisteren na 4 jaar nog even langs geweest bij dat bewuste verkooppunt, omdat mijn buurman wat wou hebben en het was stil in die zaak joh, nog even en hij kan zijn tent sluiten. Dit hebben ze zelf allemaal in de hand gewerkt.