Actie Vuurwerkland-Steenbergen

mayhem

Registered User
Leuk en aardig dat iedereen t probeert goed te praten maar ik heb er geen goed woord over!!
Afspraak was tussen 8.00 en 10.00 dat de Freaks hun vuurwerk zouden moeten ophalen.
Ik erheen vol goede moed (9.15 uur) maar helaas het duurde maar liefst tot 12.30!!!!! tot dat ik eindelijk mijn vuurwerk had, waarbij tot mijn stomme verbazing ook nog eens de helft van de bestelde spullen miste...dit zonder excuses en evt. uitleg waarom te allemaal zon lang had moeten duren....

Leuk van de kortingen voor de Freaks maar hierbij zijn ze echt een trouwe Freak als klant kwijt....

funkie x

Registered User
Leuk en aardig dat iedereen t probeert goed te praten maar ik heb er geen goed woord over!!
Afspraak was tussen 8.00 en 10.00 dat de Freaks hun vuurwerk zouden moeten ophalen.
Ik erheen vol goede moed (9.15 uur) maar helaas het duurde maar liefst tot 12.30!!!!! tot dat ik eindelijk mijn vuurwerk had, waarbij tot mijn stomme verbazing ook nog eens de helft van de bestelde spullen miste...dit zonder excuses en evt. uitleg waarom te allemaal zon lang had moeten duren....

Leuk van de kortingen voor de Freaks maar hierbij zijn ze echt een trouwe Freak als klant kwijt....

weet je,

jij moet zelf eens gaan werken in zo'n groot bedrijf!! je wilt er als leverancier voor je klanten zijn maar soms is het zo druk dat je geen urenlange verhalen tegen je klant kunt ophangen. tuurlijk is het vervelend als iets mist in de bestelling en dat je geen uitleg krijgt maar zij kunnen ook niet alles tegelijk. daar komt nog bij dat het behoorlijke kortingen zijn die je krijgt !:)

ik zou zeggen : respect voor de medewerkers. zij hadden deze drukte ook niet gepland en zij kunnen ook niet heksen :)

kaassie

Registered User
hmm ben benieuwd moet daar om 20:00 zijn....
krijg er toch geen goed gevoel bij :(

Maar dit staat er in de actie:
TIP! Kom je bestelling savonds ophalen. Dan is het minder druk in onze winkel en kunnen we samen je bestelling goed controleren. Tevens is het dan mogelijk om onder het genot van een drankje elkaar bij te praten over vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Thuur

Registered User
Ik mag aannemen dat jullie wel koffie oliebollen kregen tijdens het lange wachten of niet?
Als je uit de buurt komt is zulke kortingen wel leuk, maar als je vervolgens van de andere kant van Nederland moet komen en je moet voor 100 euro aan bezine tanken en met die ellende erbij daar pas ik echt voor!

martino

Registered User
De koffie staat als je binnenkomt links. Voor de falcon, wasp en cape town hebben we vervangers gehad.Ik neem aan dat die uitverkocht waren of niet binnen zijn gekomen. Wel waardige vervangers voor gehad. En een beetje ( lang )wachten met andere freaks is altijd gezellig.

mstukker

Registered User
Vandaag ook mijn bestelling opgehaald in Steenbergen, 07.45 uur van huis gegaan (uit Apeldoorn) om vervolgens rond 09.30-09.45 uur achteraan te sluiten. Om 11.45 uur stond ik weer buiten met m'n bestelde vuurwerk :(.

Tja, 2 uur wachten is inderdaad lang (hoewel anderen er soms 3 uur hebben gestaan) maar met zulke kortingen wel ik best even wachten, geduld is immers een schone zaak ;). Wat betreft het personeel; ze liepen de longen uit hun lijf en konden niet sneller en er zijn altijd wel mensen die ingevlogen worden die de balle verstand ervan hebben.

Of ik volgend jaar weer naar Steenbergen ga weet ik ook nog niet moet ik eerlijk bekennen, ben namelijk ook in Lopik en ik Wapenveld geweest (respectievelijk Goedkopervuurwerk en Wagenvoort) en hier stond ik binnen 10 minuten weer buiten. Grote verschil wat ik zo kon zien was met name de logistiek, duidelijk aangegeven wat je moest doen en waar. En volgens mij hanteerde men hier wel degelijk een maximum aantal bestellingen per tijdstip (naast de normale verkoop) om het vuurwerk op te halen aangezien het (volgens het personeel) de gehele dag "lekker doorliep".

Achteraf is het natuurlijk altijd makelijk om zaken te benoemen wat anders had gekund/gemoeten echter hoop ik dat VWL Steenbergen hier van geleerd heeft en hier volgend jaar anders mee omgaat.

Rest mij alleen nog om iedereen een goede jaarwisseling te wensen!!!

DioR

Registered User
Ik moest ook 2,5 uur wachten. Ik was er vroeg, en de winkel was rustig. Vind het daarom ook vreemd dat het zo lang nog duurde. Dit zou denk ik te maken hebben met de grootte van de bunkers. Ik vond het wel irritant om zo lang te wachten, maar daarentegen heb ik wel dik 700 euro bespaard en een dikke collectie thuis staan.

Even voor de misverstanden, de WASP is niet geleverd, vervanger kreeg ik SCHREEUWERIGE SCHREEUWLELIJK van marijn.
En de BERMUDA van CHOEET is afgekeurd, kreeg vervanging de kanonslagen van CHOEET met een knetterlint.... ach, de grote blokken klopte...

mayhem

Registered User
Als er mensen later binnenkomen dan degene die al 3 uur staan te w8en en die worden dan eerder geholpen?!
nee sorry dat is niet goed praten en dat alle bestellen nog ter plekke gemaakt moesten worden terwijl er vaste tijden waren om t op te halen voor de Freaks?! nee sorry dat ook niet...............dus leuk en aardig over korting en personeel bla bla maar het was waardeloos en zo waren er heel veel meer mensen die zo d8en denk iedereen.........dus volgend jaar zeker iemand anders.

edje30

Registered User
@ mayhem Dat ligt waarschijnlijk aan de grootte van de bestelling kortom een beetje rommelig maar je heb alles toch????

romaster

Registered User
Kom er net ook vandaan, tussen 19:00 en 19:15 ophalen, was er om 19:00 en de deur uit met (bijna) al mijn spullen om 19:35.
Het zou iets beter geregeld kunnen zijn met betrekking tot het afhalen, een aparte balie oid. waar je je lijstje inleverd en dan geroepen wordt als het klaar staat.

Alles op 1 artikel na was aanwezig, de event cake no.5 was er niet en de super 500 werd mij aangeboden (die 20,- duurder ligt).
Heb het niet genomen omdat de super 500 mij te snel op is en ben voor nog een Event cake no.4 gegaan en kreeg daar nog een potje bij voor het verschil en een pakje binkies, dat was goed genoeg voor mij!

Wel een lekkere drukte, vind het opzich wel wat hebben als je met 60man in de winkel staat.

Z@P

Registered User
Ben er ook geweest net, stond na 15 min buiten. Was toevallig net een rustig moment. Viel me wel o dar de bestellingen nog gemaakt moesten worden, beetje vreemd als je een maand van te voren besteld. Verder was mn bestelling compleet alleen twistys gekregen ipv de gronbloem met goede knal, jammer maar dat is ongedaan gemaakt met een ander item dat er dubbel bijzat. ;-) ben tevreden!!! 3 uur wachten is lang, dan zit er toch iets niet goed in de logistiek.

Ik heb veel respect het personeel, ze doen keihard hun best. En met die mooie freakactie moet je niet klagen!!

Laatst bewerkt:

Galaxis

Registered User
Vuurwerkland Steenbergen heeft wederom ook dit jaar denk ik de drukte onderschat. Ze hebben vandaag zelfs de losse verkoop stop gezet , omdat ze echt tot over hun oren in het werk zaten qua bestellingen. Ongelofelijk zo gigantisch druk het er was vandaag.

Ik hoop dat ze er dit jaar van leren en het volgend jaar logistiek anders aanpakken. Het is misschien een idee om alleen op 29 dec bestellingen te doen , op 30 en 31 dec losse verkoop erbij.

gandalf

Registered User
Ik heb hier samen met martino een leuke ochtend beleefd (af en toe wisselend in de rij staan en een paar bakjes koffie) tussen veelal klagende en gestreste mensen, vorig jaar was het eigenlijk hetzelfde verhaal dus eigenlijk kwam dit niet als verassing dat we bijna 2 uur hebben moeten wachten, ik heb het er voor over en volgend jaar gewoon weer!! Ik heb het wel voor die 35% over, eerlijk toegegeven ik was zeer blij toen ik aan de beurt was en heb dit laten merken ook, hahahaha. Ook ben ik nog op 3 andere adressen geweest en hier stond ik steeds ongeveer 5 minuten later weer buiten, het kan absoluut beter maar het kan ook altijd slechter, onthoud dat! Ik wens iedereen alvast een fantastische dag & nacht toe de 31ste en 1ste, groeten van gandalf.

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
Ik was er om 18:00 uur mijn bestelling stond klaar en kon zo weer weg echter klopte er niet heel veel van de bestelling maar nadat ik dit gemeld had werd het allemaal geregeld. Alleen de Cruise Rockets waren op (balen) ipv 4 pakken cruise rockets heb ik gekregen:
-2x Brullende Swieger Mutter
-1x Extreme Bang Rockets
-1x Hoogmoed
Erg goede vervangers en ben dan ook zeer tevreden maar als ik hoor van het personeel dat s'ochtends mensen 4 uur hebben moeten wachten prijs ik me de gelukkige dat ik s'avonds ben gegaan.

USRRobiwan

Registered User
om 17:00 uit Haarlem vertrokken met zijn twee. 18:45 waren we daar aangekomen. Vrij rustig in de winkel. Bestellingsprint afgegeven aan vermoedelijke eigenaar. Deze had het erover dat hij al 24 uur op de been was. Beetje rond geneusd en de uitgebreide collectie bekeken. half uurtje later riep iemand mijn naam en rond 19:30 bestelling ingeladen in de auto. (veel te weinig in onze ogen), daarna nog even bakkie gedaan en nog rondje zaak gedaan. En Besloten om naar rijswijk af te reizen omdat het ondertussen in de winkel gigadruk was geworden met "dagjes ophaal mensen". Daar hadden wij niet echt zin in en zijn we zoals gezegd naar rijswijk gegaan omdat dit toch op de route terug lag. In Rijswijk nog even 200 euro bijgehaald vooral extreme rockets en rocketboom pakketjes, want die zijn bij ons niet meer te krijgen helaas.

Al met al redelijk snel geholpen, omdat ik zo slim was om naar rechts te gaan en brief af te geven met freak bestelling en dus niet in de dag ophaal rij te gaan staan. Alles was ook netjes compleet, dus daarover geen vrees gehad. Wel tot de conclusie gekomen dat er volgend jaar nog veel meer besteld moet worden :)

mayhem

Registered User
Edje30 zon grote bestelling had ik helemaal niet, snap gewoon niet dat er in zon goede winkel zon vreselijke organisatie aanwezig is zonder dat ik maar 1 goede lijn had kunnen vinden in de bestelling afgifte of welke rij wat was.
Alles liep door elkaar en fatsoenlijk antwoord van de gene achter de balie kon er ook niet vanaf dus nee ben er nog getreurd van.............

Cornel

Registered User
Ik heb het eerlijk gezegt ook echt gehad met deze winkel (excuus voor mijn frustraties)

ik was gistere kwart voor 8 in de winkel, en was er pas weer om 11 uur weg.
Wachten vind ik opzicht geen heel groot probleem, alleen het ergste van alles was nog wel dat 1/3 van mijn (best)grote bestelling er niet meer was :S

Black suprise, daybreak, sun warrior, fire emblem, crackling meteors enz.....

Ik baal hier dus echt heel erg van, ik bestel anderhalve maand van te voren, om te zorgen dat ik alles heb.
Ik heb aantal shows bedacht, waar deel nu van in het water valt, omdat er gewoon te veel niet meer was.

Ik vind het als "goede" vuurwerkwinkel niet kunnen, dat het zo slecht geregeld is.
Mij werd verteld dat het aan de importeurs lag dat er deel op was, maar simpele spullen van wolff zoals de Daybreak? moet er toch gewoon zijn als ik het bestel?

Nog meer mensen die groot deel van hun bestelling niet gehad hebben omdat het uitverkocht was?

Wat een gezeur zeg. En ook nog eens op voorhand. De spullen zijn in de winkel uitverkocht maar betekend dat ook gelijk dat jou spullen er niet zijn?

Ik lees nog helemaal niets over mensen die hun spullen niet hebben gekregen. Dus wacht eerst ff af.

En dat je moet wachten is gewoon logisch. Wat verwacht je bij 1 van de bekendste vuurwerkwinkels bij de freaks.

Daarbij kunnen hun geen 50 bestellingen klaar zetten. Ze hrbben geen 50.000 kilo bunker.

Daarbij heeft het 2 uur wachteb bij iedereen van jullie een hoop geld opgeleverd. Verdiende ik maar zoveel met stil staan.

Zeurpieten!

2 uur wachten is ook echt het probleem niet, wel dat 1/3 van mijn bestelling er gewoon niet meer was :crying: Vandaar ook mijn frustratie.

Je moet het met mij eens zijn dat als je andere halve maand van te voren alles netjes besteld? dat je verwacht dat het merendeel er wel is?

Ik moest voor ruim 350 euro aan vervangers uitzoeken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan