Actie Vuurwerkland-Steenbergen

Mark1600

Registered User
kortingen zoals bij deze winkel zijn voor mij echt ongekend
de lokale dealer geeft voor vaste klanten een denderende 1,5% extra korting bovenop de "normale" 10% in de voorverkoop. of je krijgt een potje of drie gratis.
ik heb mij zelfs even afgevraagd of dit niet een gevalletje filaspanjehuren.nl is oftewel fake en weg geld.
dit is natuurlijk niet zo en ik ga hier graag gebruik van maken. het wordt dan zelfs mijn beste oud en nieuw ooit met ongeveer 35 200 gram plus cakes en 10 500 grammers. en dat voor een bedrag wat ik andere jaren ook uitgeef,maar dan veel minder heb.

Laatst bewerkt:

dstyle

Registered User
leuk erg goed bezig! Zou ook tof zijn om een dikke 500 grammer met een top korting te doen! Dan heb je mij binnen iig :)

mstukker

Registered User
Heb zojuist m'n bestelling afgerond bij Vuurwerkland Steenbergen en ik kan niet anders zeggen als: TOP TOP TOP!!!

Snelle reacties op je vragen, snel een nieuwe prijs doorgekregen voor m'n bestelling en wederom snelle reacties op m'n vragen.

Is ECHTE SERVICE dit! Heb nog niet vaak een bedrijf meegemaakt welke zulke kortingen geeft en daarbij ook nog eens echt goede service verleent.

Kort samengevat; Prijs/kwaliteit/service: een dikke 10!!!

Ga zo door Ramon zou ik zeggen.

Vwland-Steenb.

Registered User
leuk erg goed bezig! Zou ook tof zijn om een dikke 500 grammer met een top korting te doen! Dan heb je mij binnen iig :)

Wat denk je van de Machine Gun AK47 (omlabeling marsians attack), een dikke 900 schots gilbatterij voor maar 30 euro!!! Op deze prijs krijg je OOK nog die vette freak korting! :bigsmile:

l_449%20machine%20gunnnn.jpg

dstyle

Registered User
Wat denk je van de Machine Gun AK47 (omlabeling marsians attack), een dikke 900 schots gilbatterij voor maar 30 euro!!! Op deze prijs krijg je OOK nog die vette freak korting! :bigsmile:

l_449%20machine%20gunnnn.jpg

Hej leuk dat je er op reageerd, echter hou ik niet van fluitbakken ;) maar het word vuurwerk land of pyrovoordeel mmmz :)

dstyle

Registered User
als je alleen daar tussen twijfelt dan zou ik maar gauw ophouden met twijfelen en voor de goede service van deze winkel kiezen!

Bedankt voor de tip! Nou ik was eigenlijk niet van plan om voor meer dan 200 euro te gaan bestellen, en bij pyrovoordeel krijg je 20% no matter what.. dat is nog een beetje het dubio. Ik wacht ook nog ff met bestellen op Kuiper koekange en Harings vuurwerk in Almelo die zijn ook altijd erg goedkoop, maar wel een kleiner assortiment helaas..

Xplosivecombo

Registered User
Leuke actie!!

Ga ik zeker gebruik van maken, korting is altijd mooi meegenomen. :laugh:
Ik kom in elk geval morgen naar de demo kijken, voor wat laatste twijfel gevallen.
Wel jammer dat ik 2 potten van mijn wish list nog ergens anders moet halen, maar moet zelfs dan nog wel aan de 30% kunnen komen. :laugh:

ief

Registered User
Ik ben vandaag op de demonstratie geweest, en nu is mijn vraag: Welk saluutblok werd er ter af sluiting gebruikt en hoeveel stuks.
(Nog bedankt voor een gezellige zaterdagavond.)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dat was de Silver Salute! en daarvoor de Thunderking van Zena, die er compleet werd uitgeknald.
Ook die mooie cake van Rubro in waaiervorm met blauw en goud werd weer geschoten.
Laatste deel van de finale was goed. De rest een rommeltje.
Om over de omroeper van 't geheel maar te zwijgen.

Ik ben vandaag op de demonstratie geweest, en nu is mijn vraag: Welk saluutblok werd er ter af sluiting gebruikt en hoeveel stuks.
(Nog bedankt voor een gezellige zaterdagavond.)

nielsniels

Registered User
Dat was de Silver Salute! en daarvoor de Thunderking van Zena, die er compleet werd uitgeknald.
Ook die mooie cake van Rubro in waaiervorm met blauw en goud werd weer geschoten.
Laatste deel van de finale was goed. De rest een rommeltje.
Om over de omroeper van 't geheel maar te zwijgen.

de finale ging niet zoals hij gemoeten had, maar dat was met de hand ook bijna niet te doen. het was de bedoeling dat er eerst rustige cakes kwamen en dan die fluiters en dan weer wat anders enzovoorts. maar ik heb me geen moment verveeld hoor.

die blauw met goud die jij bedoelt is volgens mij niet van rubro maar van marijn, namelijk de "grof geschut"

Ramon, die sniper die geschoten werd. Weet jij daarvan of dat er eentje van dit jaar was of van vorig jaar? ik hoorde namelijk dat de sniper op verschillende demo's tegenviel. ik vond deze wel heel goed.

Laatst bewerkt:

Vwland-Steenb.

Registered User
de finale ging niet zoals hij gemoeten had, maar dat was met de hand ook bijna niet te doen. het was de bedoeling dat er eerst rustige cakes kwamen en dan die fluiters en dan weer wat anders enzovoorts. maar ik heb me geen moment verveeld hoor.

die blauw met goud die jij bedoelt is volgens mij niet van rubro maar van marijn, namelijk de "grof geschut"

Ramon, die sniper die geschoten werd. Weet jij daarvan of dat er eentje van dit jaar was of van vorig jaar? ik hoorde namelijk dat de sniper op verschillende demo's tegenviel. ik vond deze wel heel goed.

Dit is de Sniper van dit jaar, vorige week zijn daar al 10 kartonnetjes van geleverd. :smile:

Die cake met blauw en goud is inderdaag de Grof Geschut van Marijn, goed gezien! :laugh:

Bovenaan