Driessen010
Registered User
Dat die nog harder ze best gaat doen voor een verbod? Gewoon negeren en genieten de 31e.
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Waarom altijd negeren???Om 10 uur 31 dec is iedereen vrij om vuurwerk af te steken,waarom niet voor zijn deur!!!
Waarom altijd negeren???Om 10 uur 31 dec is iedereen vrij om vuurwerk af te steken,waarom niet voor zijn deur!!!
Ik was ook niet van plan om een uur voor zijn deur te gaan staan.Gewoon een kwartiertje lekker los gaan(met vuurwerk)voor zijn deur.Is toch gewoon legaal.Allemaal maar niks doen en je mond houden daar zijn we heel goed in!!Totdat iemand belt dat er overlast is en dan word je gemaand te vertrekken.
...Allemaal maar niks doen en je mond houden daar zijn we heel goed in!!
In het kader van het vuurwerkverbod waar Arno Bonte voor pleit. Lees dit stukje eens van hem en houd je dan vast aan je stoelleuning zodat je niet van je stoel valt
http://versbeton.nl/2013/09/verbodsreflex-werkt-verstikkend-voor-rotterdam/
Hahaha ongelofelijk kan iemand deze gast eens bestoken met dit artikel? op zijn FB/twitter etc wat een klapviool:tounge:
Ik had graag een verbod op de verboden, iemand?
Hahaha ongelofelijk kan iemand deze gast eens bestoken met dit artikel? op zijn FB/twitter etc wat een klapviool:tounge:
Ik had graag een verbod op de verboden, iemand?
Wat misschien wel aardig is, en een stuk effectiever dan met wat gasten staan stoken voor de stoep daar is het volgende:
Iedereen met een website, blog of iets anders waar je linken op kwijt kan, plaatst de link naar dat artikel van de Heer Bonte met als linktekst: "meldpunt vuurwerkoverlast". Dus: meldpunt vuurwerkoverlast . Google doet vervolgens de rest: Het artikel komt in de zoekresultaten terecht bij het trefwoord "meldpunt vuurwerkoverlast", en hopelijk (bij voldoende links) boven het meldpunt zélf. Kunnen mensen die op zoek zijn naar het meldpunt wellicht ook even lezen wat het standpunt van de Heer Bonte is betreffende verboden.