Actie GroenLinks tegen vuurwerkoverlast

Totdat iemand belt dat er overlast is en dan word je gemaand te vertrekken.
Ik was ook niet van plan om een uur voor zijn deur te gaan staan.Gewoon een kwartiertje lekker los gaan(met vuurwerk)voor zijn deur.Is toch gewoon legaal.Allemaal maar niks doen en je mond houden daar zijn we heel goed in!!

Ik vind het nog steeds een leuke actie,maar de animo is niet echt groot lees ik wel.Ik laat het daarom ook maar rusten.Ik word alleen schijtziek van die linkse moraalridder.

elgielo

Registered User
WTF :tounge:

Weet iedereen meteen hoe het zit met Arno, ouwe zwetser.
Zoekt op alle mogelijke manieren een weg om zich naar boven te werken.
Niets meer niets minder is zijn drijfveer.
sukkeltjeeee

Pancake77

Registered User
Hahaha ongelofelijk kan iemand deze gast eens bestoken met dit artikel? op zijn FB/twitter etc wat een klapviool:tounge:

Ik had graag een verbod op de verboden, iemand?

ifeelfine

Registered User
RTL text is overigens behoorlijk pro groen links valt me op alleen nu weer dat steeds minder mensen vuurwerk kopen. Alsof ze de politiek en de publieke opinie een kant op willen masseren.

Pancake77

Registered User
Laatst had groen links geen budget voor een fotograaf voor hun eigen partijcongres, ik ben benieuwd hoeveel steekpenningen er momenteel richting media gaan. Echt serieus ieder 100tal nieuwe meldingen staat frontpage gemeld op diverse nieuwssites.
Altijd ook hetzelfde geneuzel in ieder nieuwsbericht, hoe vaak wil je het herhalen? :wacko:

Ghasper

Registered User
Nou nou, Arno zal het zwaar hebben. Hij zal wel met zijn stramme Max op zijn toetsenbord aan het rammen zijn.....
Lekker laten gaan, voorlopig is zijn verbod onhaalbaar!

ChrisN

Registered User
Hahaha ongelofelijk kan iemand deze gast eens bestoken met dit artikel? op zijn FB/twitter etc wat een klapviool:tounge:

Ik had graag een verbod op de verboden, iemand?

Wat misschien wel aardig is, en een stuk effectiever dan met wat gasten staan stoken voor de stoep daar is het volgende:
Iedereen met een website, blog of iets anders waar je linken op kwijt kan, plaatst de link naar dat artikel van de Heer Bonte met als linktekst: "meldpunt vuurwerkoverlast". Dus: meldpunt vuurwerkoverlast . Google doet vervolgens de rest: Het artikel komt in de zoekresultaten terecht bij het trefwoord "meldpunt vuurwerkoverlast", en hopelijk (bij voldoende links) boven het meldpunt zélf. Kunnen mensen die op zoek zijn naar het meldpunt wellicht ook even lezen wat het standpunt van de Heer Bonte is betreffende verboden.

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Wat misschien wel aardig is, en een stuk effectiever dan met wat gasten staan stoken voor de stoep daar is het volgende:
Iedereen met een website, blog of iets anders waar je linken op kwijt kan, plaatst de link naar dat artikel van de Heer Bonte met als linktekst: "meldpunt vuurwerkoverlast". Dus: meldpunt vuurwerkoverlast . Google doet vervolgens de rest: Het artikel komt in de zoekresultaten terecht bij het trefwoord "meldpunt vuurwerkoverlast", en hopelijk (bij voldoende links) boven het meldpunt zélf. Kunnen mensen die op zoek zijn naar het meldpunt wellicht ook even lezen wat het standpunt van de Heer Bonte is betreffende verboden.

Dit werkt helaas niet meer zo bij Google.

Op dit moment is Vuurwerkoverlast voor de 2de keer offine door een vermoedelijke DDOS aanval. Dit is vorig jaar ook al gebeurt.
Het zal me weer niks verbazen als ze zelf de website offline hebben gezet om weer publiciteit te krijgen.

Bovenaan