tronetti
Registered User
De jaarlijks terugkomende show van de broertjes Vaccalluzzo in het schilderachtige Aci Trezza.
Hieronder ook nog de editie uit 2010.
Net als in Burgio datzelfde jaar een show met zo goed als alleen eigen materiaal.
Vergeleken met de latere edities is er wel wat veranderd, zowel qua kwaliteit, als hoeveelheid.
Maar onderstaande editie is voor mij nog steeds één van de beste shows die ik van hun heb gezien.
Prachtige crowns in 100, en 125mm. En dikke ball shells van super kwaliteit!
Hun klassieke crackling finale maken het feest compleet.
Ook hier beginnen ze weer met scala a 8 in 130mm, ondersteund met reports.
Door deze mooi overlappend te schieten ontstaat er een mooie cadans.
Vervolgens gaan ze over op "pioggia scoppiettante", en worden deze ondersteund door "8 botti".
Ook hier weer mooi overlappend, en opbouwend in kaliber met een erg goede timing geschoten.
Als je dan denkt dat het gebeurd is........doen ze het nog eens dunnetjes over.......Subliem!!
Misschien ben ik wat over enthousiast, maar ik vind dit zó mooi.
Een topshow uit de tijd dat er op de pier nog geen kleine kalibers waren toegestaan.....
Door PiroMac Nunzio Maccarrone
Buona Visione
Hieronder ook nog de editie uit 2010.
Net als in Burgio datzelfde jaar een show met zo goed als alleen eigen materiaal.
Vergeleken met de latere edities is er wel wat veranderd, zowel qua kwaliteit, als hoeveelheid.
Maar onderstaande editie is voor mij nog steeds één van de beste shows die ik van hun heb gezien.
Prachtige crowns in 100, en 125mm. En dikke ball shells van super kwaliteit!
Hun klassieke crackling finale maken het feest compleet.
Ook hier beginnen ze weer met scala a 8 in 130mm, ondersteund met reports.
Door deze mooi overlappend te schieten ontstaat er een mooie cadans.
Vervolgens gaan ze over op "pioggia scoppiettante", en worden deze ondersteund door "8 botti".
Ook hier weer mooi overlappend, en opbouwend in kaliber met een erg goede timing geschoten.
Als je dan denkt dat het gebeurd is........doen ze het nog eens dunnetjes over.......Subliem!!
Misschien ben ik wat over enthousiast, maar ik vind dit zó mooi.
Een topshow uit de tijd dat er op de pier nog geen kleine kalibers waren toegestaan.....
Door PiroMac Nunzio Maccarrone
Buona Visione