• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

achter de schermen van

de pyromaniac ©

Registered User
ik kwam een leuk fimpje tegen
van een kijkje achter de schermen bij Pyro Design & Events

druk dan op preview

Outdoorfireworks.jpg

groetjes de pyromaniac ©
icon_wink.gif

Kijk dit vind ik nou zeer zeer interessant om te zien!! een korte voorstelling van de opbouw van een show! geweldig gewoon!!!(bigg)

wat een geweld ook zeg, en die slow motion zo tegen het einde dat is gewoon waanzinnig, je ziet zo die steekvlam in slow motion gaan.

echt bruut.(yes) (bigg) (eek)

Pyro Design and Events heeft deze klus voor Azuma Nieuwegein uitgevoerd met hulp van diverse leden van Freakpyromaniacs. Special wil ik Stef Hilhorst van Vidiview bedanken voor het samenstellen van deze beelden.

Back
Bovenaan