Abcoude

poepiegaaf

Registered User
Wanneer: 27-Aug-2011
Plaats: Abcoude
Provincie: Noord-Holland
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Locatie: Piet van Wijngaerdtlaan (achter kermis, dichtbij snelweg A2) * zou ook op weiland bij de Burgermeester Dedelstraat kunnen zijn
Tijd: 22.00
Waarom: Abcouder Feestweek
Extra Info:
107046

poepiegaaf

Registered User
Was een typische consumentenshow zonder richtlijnen of verhaal. Het lijkt ieder jaar weer op, dat 2 mensen (ik denk Katan) het vuurwerk willekeurig afsteken, maar dan wel veel tegelijk voor een kwartier lang. Edoch, als je in de buurt woont is het een prima show.

Dit jaar knalde het prima goed. Ik heb zo'n 10 knalkaarsen geteld (willekeurig in de show). Ze hebben ook vuurwerkletters gebruikt en ik geloof ook professioneel klein vuurwerk (een fontein van 20 meter hoog en romeinse kaarsen wat enorm hoog ging met een grote staart).

Ik heb geen foto's gemaakt omdat het ook regende en onweerde. Het was echt enorm twijfelen of het wel doorging...

Volgend jaar is het er weer.

R

Ronny Vos

Guest
Wij waren het niet,dus er zijn nog meer bedrijven die het willekeurig aansteken.

dmenrapstar

Registered User
Vind het altijd maar apart dat mensen zeggen dat het 'maar ff willekeurig' word afgestoken of dat er geen lijn in zit. Er word heel vaak vergeten dat de vuurwerkbeziger ook opdrachten van de klant krijgt en deze dan ook zo uit moet voeren. En als je een klein budget hebt en de klant vraagt of je ook nog even 10-15 minuten wilt knallen tjah dan krijg je een 'cake voor cake voor cake' showtje.

Word er een beetje simpel van als er gezegd word dat het een 'typisch katanshowtje' is.

R

Ronny Vos

Guest
Ik vind het wel leuk dat we een nieuw vuurwerkthema in NL hebben "typische katanshowtje". Heeft mij wel op een idee gebracht voor een nieuw consumenten lijn.Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:

poepiegaaf

Registered User
Word er een beetje simpel van als er gezegd word dat het een 'typisch katanshowtje' is.
Oh, dat was de bedoeling niet... Ze hadden beide een zwarte vest aan met oranje letters, al was het niet goed te zien. Nu meen ik dat ik wel eerder een show van Katan heb gezien waar ze ook zwarte vest aanhadden met in het oranje Katan. Vandaar mijn gedachte dat het Katan zou kunnen zijn.
Was zeker niet negatief bedoeld.

Bovenaan