Abcoude

poepiegaaf

Registered User
Zo te horen gaat het nu flink los!

Ik woon er vlak bij maar helaas deze item net gemist...

Oh wat een zonde. Ik hoop dat iemand het op film heeft............!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zo te horen gaat het nu flink los!

Ik woon er vlak bij maar helaas deze item net gemist...

Oh wat een zonde. Ik hoop dat iemand het op film heeft............!

Moet je toch vaker op fpm komen he :cheesy:

Als ik zo zie wie er gaan moet film materiaal geen probleem worden!

superknaller

Registered User
Was al bij de afslag naar Velterslaan, moest stoppen voor auto's, laatste auto stopt en vraagt: Kom je voor het vuurwerk? Ja was mijn antwoord. Wordt er vertelt: de lokatie is Klompweg in Nigteveght. Helemaal top dat ze stopten om dat te vragen en te vertellen. Heel erg bedankt.:smile: Nu kon ik mijn navigatie aanpassen en precies op tijd zijn voor het vuurwerk.:bigsmile:

KoenL

Registered User
Was al bij de afslag naar Velterslaan, moest stoppen voor auto's, laatste auto stopt en vraagt: Kom je voor het vuurwerk? Ja was mijn antwoord. Wordt er vertelt: de lokatie is Klompweg in Nigteveght. Helemaal top dat ze stopten om dat te vragen en te vertellen. Heel erg bedankt.:smile: Nu kon ik mijn navigatie aanpassen en precies op tijd zijn voor het vuurwerk.:bigsmile:

Pfiew, dat is mazzel. Heb je gezien of de anderen dat ook door hadden gekregen die erheen gingen? Het zou jammer zijn als die verkeerd stonden.

Ennuh, hoe was de show?:nuts:

Dreek

Registered User
Zo net terug, was een tof showtje, veel mooie bommen, lekker kleurrijk en een goed tempo. Mooi gouden stukje er in, helaas geen salutes.

Het was even zoeken naar de uiteindelijke locatie maar we hebben het allemaal gered.

Leuk om weer ff bekende gezichten te zien:cool:

gr.

superknaller

Registered User
Pfiew, dat is mazzel. Heb je gezien of de anderen dat ook door hadden gekregen die erheen gingen? Het zou jammer zijn als die verkeerd stonden.

Ennuh, hoe was de show?:nuts:

In het dorp kwamen veel mensen van de andere kant lopen en fietsen. Waar ik stond was het stil en was er een mooi uitzicht over de weilanden. Show was prof met een paar mooi shells ( ben amateur in namen). Finale van de show was een stuk of 15 falling leaves. (ik denk Falling Leaves) Bleven mooi lang hangen.

RNBakker

Registered User

Dat was ik. Had in een eerdere post geschreven dat Velterslaan waarschijnlijk de locatie was. Daar was het ook goed te zien. Maar toen ik eerder op de avond zag dat we dichterbij konden staan aan de Klompweg heb ik de meeste (helaas niet iedereen) kunnen informeren.

Was een korte maar leuke show. Heb voornamelijk 3 en 4 inch bommen van zeer goede kwaliteit gezien. De show is door meerderen van ons gefilmd. Dus er komt vast wel iets online. Maar nu niet van mij, want ik ga lekker mijn bed in. Ben met Chris30 nog even wat bier gaan kopen na afloop.

Mannen bedankt voor de gezelligheid. Zie jullie weer in Bonn:love:

svnJJ

Registered User
ook net terug..

Wil Rob bedanken voor het wijze naar de juiste plek!! Top..

Na een hoop kronkel weggetjes uit eindelijk midden in een weiland geparkeerd te hebben. we waren er om 21:45uur en de show begon 5min later.. 10min te vroeg.. Het was een mooi showtje veel kleur en tempo lag goed.. als kleine finale flink wat goud..

Was leuk om iedereen weer even te zien!

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:

bartvz

Registered User
Ook weer thuis van dit leuke showtje, iedereen bedankt voor de gezelligheid en Rob ook bedankt voor het bier en voor de juiste route!

Dennis010

Registered User
Nadat we de afslag abcoude niet konden nemen ivm wegwerkzaamheden, zijn we een poosje aan het zoeken geweest. Door deze vertraging kwamen we een kwartier later dan gepland aan op de velterslaan.
Nog wat lokale bevolking aangesproken die zelf ook aan het zoeken waren naar de juiste locatie, toen er om 21.50 ineens vuurwerk de lucht in ging........aan de overkant van het kanaal :blink::blink:
Snel een plekje gezocht langs het kanaal en van het korte showtje staan genieten.
Er werden zeer goede kwaliteit shells geschoten vond ik. Mooi van vorm, grote boeketten en effecten die lang bleven hangen.
De gouden kamuro shells in de finale waren ook zeer goed te noemen.
Jammer dat we de mini meeting niet gevonden hebben, maar zeker de moeite waard. Daarna de coolbox maar weer thuis gaan brengen, want die begon leeg te raken :bigsmile:

Tigger74

Registered User
Heren,

Hier het filmpje van Nigtevecht tussen de koeien......:toung:

Groet sjoHARMa

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Bedankt voor het filmpje harm, je bent er lekker snel bij!:nuts:

Leuk showtje om te zien, geen grote hoeveelheden die er geschoten worden, maar gelukkig wel in een goed tempo doorgeschoten.
Anders krijg je een kwartier lang bommetje voor bommetje, en daar word volgens mij niemand blij van.
Over de materialen kan ik kort zijn, wat een beauty's zitten er tussen, lekker veel afwisseling in effecten!
vooral de blauw met lichtgroene peony, en de 50/50 ringen vond ik erg mooi!

leuk om toch alsnog even te kunnen zien!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Harm bedankt voor het plaatsen van je film. was een leuk klein showtje daar in nigteveld.

dynasty fan

Registered User
na 2 uur reizen met openbaar vervoer en 1 uur lopen kwam ik aan op de velterslaan , daar kwam drillz aanrijden , ff 'n stukje meegereden naar wat de schietlocatie zou zijn , maar helaas niks te zien .
toen we het aan de overkant wilde gaan proberen kwam rob (RNbakker) aanrijden , en vertelde ons dat het 'n andere locatie was .
eenmaal klem gereden door de andere freaks :toung: , gingen we via 'n omweg door kronkel weggetjes met gemiddeld 80 km per uur :nuts: , naar de juiste locatie .
eenmaal daar aan gekomen net op tijd , blijkt de show 10 min eerder geschoten te worden , sta je daar met je statief in je handen waar nog minstens 4 minuten werk aan is .
heb het dus lekker simpel gehouden , statief kop niet gekantelt , statief niet verzwaard , en geen draadontspanner gebruikt .
door dit alles zijn de foto's op enkele na , niet mooi geworden .
dus voorlopig niks te showen :evil: .
toch erg gezellig geweest , en zeker 'n leuke show gezien .

oja , RNbakker bedankt voor het sturen naar de juiste locatie .
pyro.d en drillz bedankt voor het rijden .

mischien wel m'n slechtste serie foto's tot nu toe , maar toch hier even wat plaatjes :

01.jpg

04.jpg

06.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan