Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

painkiller

Registered User
Ik heb net besteld maar ideaal deed moeilijk...
Ik zie net dat het geld wel is afgeschreven.

Een tip voor mensen die bestellen: Ik heb de metal torch besteld. Het verzenden hiervan kost 2,20 pak je echter een bus gas erbij word het 7,50! Alsnog een duur busje gas. Kan je hem beter in de winkel halen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Een tip voor mensen die bestellen: Ik heb de metal torch besteld. Het verzenden hiervan kost 2,20 pak je echter een bus gas erbij word het 7,50! Alsnog een duur busje gas. Kan je hem beter in de winkel halen.

Volgens mij word dit ook in zijn webshop vermeld.
Is ook logisch. Je kan een bus gas nou eenmaal niet door de brievenbus proppen.

Yvez

Registered User

QUOTE]

Ben je na de bank transactie wel goed teruggekomen op de site? Dit gaat automatisch maar kan soms even duren. Stuur me aub even een mail naar yves@aanstekerwinkel.nl dan koppel ik de bestelling aan de betaling. Ik weet ook niet wat er allemaal aan de hand is met iDeal....men kan altijd met bankoverschrijving betalen.

painkiller

Registered User
Nee kwam niet terug op de site, ook niet na even te hebben gewacht. Maar heb je mail inmiddels ontvangen.
Bedankt voor de (mega) snelle reactie!

painkiller

Registered User
Vandaag de metal torch binnen gekregen.
Fijn ding, voelt solide aan en de vlam is eenvoudig te regelen. De vlam is zeer krachtig waardoor ik niet verwacht dat hij uit waait.
Bedankt voor de snelle afhandeling Yvez!

Booomy

Registered User
Heb hem ook net binnen de Metaltorch. En inderdaad de vlam is zeer krachtig waardoor hij niet zo snel uit zal waaien. En de service was inderdaad snel. super!!!

dennis1973

Registered User
gister besteld en vandaag al in de brievenbus !!!!! de Metaltorch ligt lekker in de hand en is mooi stevig ....
thanks Yvez voor de snelle afhandeling ....

grtz Dennis

Furanku

Registered User
Ook ik heb de metaltorch gister besteld en vandaag al in huis, helemaal top! Het is een goede aansteker, het afsteken van vuurwerk wordt wel erg makkelijk zo de 31ste :)

zwiep858

Registered User
Hallo, Ik heb mij zojuist een Unilite mini Gasbrander aangekocht, maar ik heb gehoord dat deze niet helemaal gevuld zijn. Daarom zou ik willen vragen als je dit ook met zippo kan vullen? en hoe doe je dit want ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Yvez

Registered User
Hallo, Ik heb mij zojuist een Unilite mini Gasbrander aangekocht, maar ik heb gehoord dat deze niet helemaal gevuld zijn. Daarom zou ik willen vragen als je dit ook met zippo kan vullen? en hoe doe je dit want ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Geen Zippo benzine gebruiken!! Gewoon aanstekergas voldoet, verkrijgbaar in de webshop of bij de lokale sigarenboer.

zwiep858

Registered User
Geen Zippo benzine gebruiken!! Gewoon aanstekergas voldoet, verkrijgbaar in de webshop of bij de lokale sigarenboer.

Zolang het dus geen zippo is zal het altijd werken? of wat moet er op de bus staan? en hoe vul je het eigenlijk gewoon op zijn kop houden en dan de bus erop?

Yvez

Registered User
Zolang het dus geen zippo is zal het altijd werken? of wat moet er op de bus staan? en hoe vul je het eigenlijk gewoon op zijn kop houden en dan de bus erop?

Alle aanstekergas/lighter refill bussen voldoen, aansteker ondersteboven houden vervolgens zie een ventiel en daar druk je de gasbus een aantal keren op. Je hoort het gas venzelf sissen.

Bovenaan