Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad Yvez , heb hier nu ook last van ik verstel mijn gas toevoer met een paperclip.
Maar als ik het probeer te verstellen blijft die dezelfde vlam houden en hij sputterd nu een beetje maar hij is maar nodig voor een dagje dus het komt wel goed
Die aansteker die hierboven staat werd een tijdje geleden ook bij de marskramer verkocht om te gebruiken om dingen te flamberen enzo. Koste daar maar 4 euro:blink: En het is trouwens precies dezelfde want ik heb hem via internet gekocht (van pieter) en me buurjongen bij de marskramer.
Ik heb tijdens Fallas erg veel gebruik gemaakt van de MetalTorch van Aanstekerwinkel,Top aansteker en geen 1 keer problemen mee gehad.
Goeie keuze dus.
Het is precies dezelfde aansteker als die van de aanstekerwinkel, zelfde merk enzo.
Ik heb hem alleen niet bij de aanstekerwinkel gekocht, maar bij een zaak in Hong Kong, www.dealextreme.com
Kostte daar 9.29 dollar, en hij bevalt erg goed. Hij is flink stevig, brandt goed en er is best veel afstelbaar.
Maar is dus wel dezelfde als die metaltorch.
Hij is trouwens flink heet, ik brand door aluminiumfolie heen, en ook lood smelten lukt aardig goed :laugh:
aanrader
Vandaag mijn nieuwe aanstekers binnen gekregen... De metal torch en de pyrotorch. Verder wat navulpatronen en flessen gas... ziet er super uit en nog belangrijker het werkt goed!
Hey, ik heb de Metaltorch afgelopen donderdagavond besteld
en heb ze dinsdag door de bus gekregen
met 2 van die Refill Gas, had er 4 besteld, maar 2 waren ze vergeten.
Dezelfde dag nog een mailtje gestuurd om dat te regelen en had ze de volgende dag in huis :bigsmile:
Goede service
en Yvez, bedankt voor dat extraatje van de 2e verzending (Lighter Refill Gas) :laugh:
De Kerstmarkt Dordrecht is vrijdag 12 en zaterdag 13 december geopend van 10.00 – 21.00 uur en op zondag 14 december van 11.00 – 17.00 uur. Natuurlijk zijn ook de winkels in het centrum open. Op donderdag, vrijdag en zaterdag zijn er extra koopavonden en sluiten ook zij pas de deuren om 21.00 uur. Ook op zondag zijn de winkels geopend!
Vorig jaar een Jama gekocht, maar die deed het toch niet zo heel goed, ging vaak niet aan.
Ik heb m nog, dus dit jaar weer uitproberen, anders hou ik het bij mn aanstekers met drukknopjes, en overgebleven aanteeklontjes
*Is ie goed voor de weersomstandigheden naar Nederlandse "maatstaven" .
*Is deze aansteker hervulbaar "neem aan van wel natuurlijk".
*Hoe lang gaat ie mee?
dank
*Is ie goed voor de weersomstandigheden naar Nederlandse "maatstaven" .
*Is deze aansteker hervulbaar "neem aan van wel natuurlijk".
*Hoe lang gaat ie mee?
dank
De WPT-5000 heeft een krachtige vlam en is goed af te stellen, persoonlijk vind ik deze wat groot om heel de dag mee rond de te lopen. Uiteraard is deze hervulbaar en ik denk dat je 30 minuten achter elkaar kan branden ermee.
Voor vuurwerk zou ik een pyrotorch aanraden, deze is wat compacter.
Na diefstal uit m'n huis, heb ik laatst de MetalTorch opnieuw besteld. Ik blijf dolblij met dat ding, hoewel ik 'm geloof ik ff moet bijvullen; hij gaat op de hogere standen niet meer aan. Maar goed, ik zit niet om goed vuur verlegen met de jaarwisseling!