Aanraders

Mattenfreak

Registered User
BMW-freaky zei:
Heeft iemand de Colourfull Willow al eens gehad? Schijnt ook goed te zijn..

DC030.jpg

Aangezien ik de 31ste die maand jarig ben en mijn broer niets wist te verzinnen als kado heb ik deze van hem gekregen.
Ik moet zeggen dat het een redelijk prijzig potje is, maar ook de enige die het wel waar maakt.
Mijne ging echt prachtig en schoot ook met een best lekker knalletje omhoog waarna een redelijk burstknalletje volgde.
Het effect kan ik me helaas niet meer zo goed herinneren, maar het was wel het mooiste wat ik had die avond.

Op de site van Diamond-Collection heb ik ook alle filmpjes bekeken en deze sprak mij ook als enige aan qua effect en de prijs die eraan hing. Zoals die Sky Crossing, daaraan zie je dat het het geld dus echt niet waard is als je niet zoveel geld hebt.

Accent

Registered User
Die nieuwe potten, zoals Crackling Pearls en Multi-color Diamond, zien er op die filmpjes goed uit.Met oudjaar toch maar eens uitproberen.:)

BMW-freaky

Registered User
Accent zei:
Die nieuwe potten, zoals Crackling Pearls en Multi-color Diamond, zien er op die filmpjes goed uit.Met oudjaar toch maar eens uitproberen.:)

Inderdaad, en de prijs van die Multi colour Diamond valt ook nog wel mee, 12.50 :eek:

niasko

Registered User
hehe

even terug koment op deze pijltjes: stel je plakband smelt over het lontje en hij doet het niet meer... gewoon lontje uittrekken nieuwe pakken van een rotje en er instoppen.. mag niet natuurlijk maar werkt wel makkelijk!

:p

saljo

Registered User
Nou, ik heb ook nog wat potjes besteld van de Diamond Collection:

- Comet World
- Cracling Pearls
- Peking Mooncake

Als ik de filmpjes mag geloven, moeten dit wel de betere potten zijn. Er zullen er nog wel een paar zijn maar had geen zin om zoveel uit te geven.

le petit

Registered User
Ik heb gratis het pijlenpakket Rocked 3000 gekregen omdat ik meer dan 100 euri besteedde, is dit een aardig pakketje van diamond?

groeten

firewire

Registered User
moon dancer

Deze moondancers zijn van American Dream maar de meeste diamond-verkopers hebben deze ook in hun ass. 5voor24,-

Steelpan

Registered User
Ik had ook net zo als altijd, een paar leuke Diamond artikelen;
-Diamond Rocket Show 1000
-Golden Typhoon
-Golden Twister
-Golden Hurricane
-Christal Palyce
-Magnum Bulits
-Magnum Candle's
-Flittering Wistle Rockets
-American Dream Pakket Indian Spirit
-Vulcano Special (2x gratis gehad)
-Fountain Special (gratis)
-Crackling Pearls

Daarvan gingen mijn comlimenten uit naar de Rocketshow1000 pijlenpakket, de Magnum Candle's, Crackling Pearls en de Vulcan Special!
Ik hoop dat ik dit jaar weer een aantal leuke producten ken halen van Diamond, maar dan wil ik wel weten welke dat gaan worden omdat de Cristal Palyce een leuk pot was (dacht ik), nou dat was het dus helemaal niet. 25 schoten/200 gramm... daar ken je aardig wat van verwachten. Het effect vond ik zeer matig!
De eerste schoten waren leuk, peony's. Daarna kreeg je 12 a 13 schoten met een fluiteffect dat is zeer zwak vond. Voor die €17.50 ken je veel betere produckten van kopen. Stel voor om de Crackling Pearls te kopen!

Devestator_001

Registered User
Freaksfireworks zei:
Ik had dit jaar de Magnum Candles van diamond collection:
DC150.jpg

ik vond het Zeer leuke candles en nog mooi ook
en ze zijn niet eens zo duur +- 12,50 per 3

dit vind ik zelf een Aanrader!
gr
Freaksfireworks

Ik wil deze dingen ook kopen dit jaar maar wil graag weten wat het effect is. Ik zoek namelijk een stuk of 3/4 kaarsen met ALLEEN crackling effect... Crackling tail dus zegmaar...

:w

Patrick

Registered User
Devestator_001 zei:
Ik wil deze dingen ook kopen dit jaar maar wil graag weten wat het effect is. Ik zoek namelijk een stuk of 3/4 kaarsen met ALLEEN crackling effect... Crackling tail dus zegmaar...

Zie vorige pagina post nr 11.

Devestator_001

Registered User
Afcajax zei:
Zie vorige pagina post nr 11.

Ah! over het hoofd gezien.... Zijn er ook kaarsen in NL (of BE, maakt niet uit...) die alleen Crackling tail hebben? KVK geen probleem.... (weet niet waar ik het anders neer moet zetten dan hier....)

Patrick

Registered User
Devestator_001 zei:
Ah! over het hoofd gezien.... Zijn er ook kaarsen in NL (of BE, maakt niet uit...) die alleen Crackling tail hebben? KVK geen probleem.... (weet niet waar ik het anders neer moet zetten dan hier....)

Euh ja die kaarsen die ik bij Ertbrand (crackling tail) heb meegenomen, maar die kun je in NL ook vinden want die zijn van Broekhoff en verder heb je bijvoorbeeld bij Ertbrand ook nog de Knatter gewitter van Weco. Dat zijn ook crackling tails en best aardig. Bij Alpeco waren er niet echt kaarsen op dit moment.

Cakey

Registered User
Devestator_001 zei:
Zijn er ook kaarsen in NL (of BE, maakt niet uit...) die alleen Crackling tail hebben?

Ja, Crackling Candles van Star Collection, zeer goede romeinse kaarsen met harde crackling staarten! 2,25 euro per stuk.

Maar het gaat hier over Diamond, de aanraders :w

Devestator_001

Registered User
Cakey zei:
Ja, Crackling Candles van Star Collection, zeer goede romeinse kaarsen met harde crackling staarten! 2,25 euro per stuk.

Maar het gaat hier over Diamond, de aanraders :w

Jah, dat weet ik.... maar ik ga niet voor 1 vraagje een nieuw topic openen...

Anyways: Back on topic: De aanraders van van Diamond Collection.

Bovenaan