Aankondiging DVDs

voix

Registered User
Nu ik toch even de webshop aan het bekijken was. Er was toch eerst ook een DVD van het 7e symposium? Is deze niet meer leverbaar?

Tony

Administrator
Medewerker
Deze DVD is er nog wel maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer tevreden bent. Op dit moment kan ik veel meer op een DVD zetten dan in 2003. En er dwaalde een idee door mijn hoofd om de DVD een keer opnieuw te maken..Maar als je hem wilt ik heb ze nog liggen.

voix

Registered User
Wat staat er ook al weer ongeveer op? Toch ook de show die is gebruikt op t einde van het Goodbye FPM filmpje in 2003? Wat zou de prijs dan trouwens zijn voor de DVD?

Tony

Administrator
Medewerker
Wat staat er ook al weer ongeveer op? Toch ook de show die is gebruikt op t einde van het Goodbye FPM filmpje in 2003? Wat zou de prijs dan trouwens zijn voor de DVD?

Wat er precies op staat weet ik niet meer zo eerlijk gezegd. Dan zou ik hem even moeten bekijken. Alle enkel DVDs kosten €18,- inclusief verzendkosten.

Tony

Administrator
Medewerker
De eerste DVD hoes is klaar. De DVD zelf zal ook niet lang op zich laten wachten. De oud en nieuw DVD is ook al klaar alleen zullen we nog even moeten wachten want de hoes moet nog gemaakt worden.

Hier zien jullie alvast de hoes van de Valencia DVD...

Valencia_2007_Cover.jpg

Son-T

Registered User
Vind het ook een mooie hoes.Petje af weer voor de maker(s)
Over de foto's valt niet te twisten.:toung:

Bovenaan