Aalsmeer

fritspen

Registered User
1 September Vuurwerk te Aalsmeer.

Waar: Aalsmeer bij de watertoren
Wie: Dream Fireworks
Wat: t/m 6" vanaf ponton en veel waterbommen
Tijd : van 23.00 - 23.30 uur

Vuurwerk.
Een hoogtepunt als afsluiter na de verlichtte boten is een prachtig Vuurwerk op de strekdam van het Surfeiland. Dit is zeker vanaf de Stommeerweg een prachtig schouwspel.
Organisatie: Mike van de Laarse / Diederic van Riemsdijk.

http://www.aalsmeerfestival.nl/programma.html

Edit : verdere info toegevoegd.

Cameo

Registered User
Deze show was in 2005 en 2006 echt een daverend succes! Vooral de waterbommen zijn erg bijzonder om van zo (relatief) dichtbij te kunnen zien. Dit is nou typisch een show waar ik andere afspraken voor verzet om erbij te zijn. Aanrader!

Voor de liefhebbers zijn hier de registraties van respectievelijk 2005 en 2006:

Aalsmeer Corso - 2005

Aalsmeer Corso - 2006

Groetjes,
Cameo

PS: ik zag dat de link naar de show van 2006 gebroken was. Deze upload ik nu vers en zal vanaf ongeveer 11:30 weer beschikbaar zijn.

Beekje

Registered User
Hier nog een paar foto's van Aalsmeer 2005

Aalsmeer15_jpg.jpg

Aalsmeer7_jpg.jpg

Aalsmeer6_jpg.jpg

Stefanfreak

Registered User
Hier nog een paar foto's van bovenaf van Aalsmeer 2006:

Aalsmeer.jpg

Aalsmeer_051.jpg

Aalsmeer_056.jpg

Zal mij benieuwen hoe dit jaar de show wordt met 6'' en ponton.
Was en zal waarschijnlijk weer een top showtje worden, ik ben of hier en anders bij Harlingen aanwezig!!!

Laatst bewerkt:

AaLsMeEr

Registered User
Zoals de meest al vermelden is dit gewoon een super showtje. Ik moet nog even kijken of ik met de boot ga of gewoon aan de kant sta maar ik zal zeker van de partij zijn zoals ieder jaar. Verder heb ik ook vernomen dat er vorig jaar een andere finale op de planning stond met veel gouden effecten(combi van waterbommen en luchteffecten) maar dat ze dat door de vrij harde wind niet gedaan hebben. Hopen dat we dit niet hoeven te missen. Gewoon hopen op goed weer en dan kan je zeker rekenen op een zeer goede show!
gr. en zie jullie daar wel weer

Cameo

Registered User
Dat is de watertoren. Sinds enkele jaren wordt de show afgetrapt met een "raket" die vanaf de toren naar het ponton (of land) afdaalt, waarna het vuurwerk begint.

De watertoren is op het moment van de show logischerwijs verboden gebied.

Cameo

Tony

Administrator
Medewerker
Titan en Poziloc zijn ook aanwezig geweest bij deze show. De film komt zo snel mogelijk inclusief review online.

ZeBoxx

Registered User
Dan laat ik m'n video achterwege ;)

Jammer dat er dit keer blijkbaar niet voor de 'traditionele' raket vanaf de watertoren is gekozen. Wel lekker dat ze een paar salutes voor de aandacht afschoten.. m'n camera stond namelijk compleet de verkeerde kant op gericht %)

Vrij aardige show, zeker de 'moeite' (hoi nachtnet vanaf schiphol) waard :) Waterbommen had wat meer variatie in gekund, maar ach :)

Edit: 't was iig mooi weer:
fireworks_aalsmeer_2007Sep01_watertower_nice_weather.jpg

Laatst bewerkt:

roelz

Registered User
Was goed te genieten, een paar hele mooie shell's gezien, stiekum miste ik in de show en vooral de finale een aantal salute's welke vorig jaar wél dik aanwezig waren. De parachute's met lichtkogels waren super! :)

Cameo

Registered User
Klopt, heel bijzonder waren die lampionnen/parachutes. Die heb ik zelf nog nooit gezien in een Nederlandse profshow. Verder een prima mix van diverse effecten en een grote selectie zeer fraaie (ik meen Jorge) candles.

Groetjes,
Cameo

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Klopt, heel bijzonder waren die lampionnen/parachutes. Die heb ik zelf nog nooit gezien in een Nederlandse profshow.
Groetjes,
Cameo

ik heb ze voor het laatst gezien..
Vrijdag 24 augustus 2007 , geschoten door Azuma in Vlissingen.

joosti

Registered User
Wij zijn ook even wezen kijken,en moet zeggen dat Dreamfireworks een nette show heeft neergezet met mooie div shells mooie effecten ook,een toppertje vond ik de ring bommen met thunder,en de golden walls van jorge,die bijven machtig.
In ieder geval was het weer even genieten.

Groet joosti

Laatst bewerkt:
Bovenaan