Aalsmeer de leipste

Moontan

Moderator
Medewerker
Heerlijk zoals die gasten bezig zijn.
Lekker veel matten achter elkaar.
Muziek is wel ok maar overheerst naar mijn mening
(win) (win)

Cameo

Registered User
Haha, lekker overdag feest vieren, heerlijk om te zien! Meestal vind ik de muziek een extra dimensie, maar in dit geval doet het helaas afbreuk. Maar goed, het blijft erg leuk om te zien. Bedankt voor het delen ;)

Cameo

Sweet Laker

Registered User
Gaaf filmpje, alleen is het inderdaad jammer dat deze muziek eronder gemonteerd zit... Vind ik meer zo'n explosive car tuning event muziekie. :D

hammer time

Registered User
zo daar word vlink geknalt chinese rol na chinese rol china thunders tussen door alsof ze niet opkunnen :p

die hebben zeker geslaagd oudjaar gehad.

appiehappie

Registered User
Hehehe, dat werd de volgende dag zeker flink de bezem er doorheen halen met al die matten....
Maar altijd leuk om te zien, hoewel ik de muziek persoonlijk uiterst storend vond, de knallen komen zo minder tot hun recht en dat is jammer.

AFCA_0297

Registered User
Thanks voor alle positieve reacties! en 'sweet laker'; wil je ons aub niet met een fout carstyling event vergelijken ;-) het was mijn id ook niet echt die muziek. Maar het was idd net als ieder jaar weer mooie bende! politie herkende de thunderchains in mijn maat zn hand niet eens als illegaal vuurwerk ghehehe... verder ben ik nieuw op het forum en ben er nog niet helemaal in wijs. er schijnen al filmpjes te zijn gepost van dezelfde groep s'nachts (3,5 inch saluts enzo) heeft iemand heel toevallig een link voor mij naar dit gedeelte van het forum?? bvd R.

weco1

Registered User
Thanks voor alle positieve reacties! en 'sweet laker'; wil je ons aub niet met een fout carstyling event vergelijken ;-) het was mijn id ook niet echt die muziek. Maar het was idd net als ieder jaar weer mooie bende! politie herkende de thunderchains in mijn maat zn hand niet eens als illegaal vuurwerk ghehehe... verder ben ik nieuw op het forum en ben er nog niet helemaal in wijs. er schijnen al filmpjes te zijn gepost van dezelfde groep s'nachts (3,5 inch saluts enzo) heeft iemand heel toevallig een link voor mij naar dit gedeelte van het forum?? bvd R.

Misschien is het dit:

http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=6615&highlight=aalsmeer

grtz weco1

terryb

Registered User
Leuk hoor, ik ben wel een vuurwerkliefhebber, maar als ik naast dat pleintje zou wonen zou ik helemaal gek worden (con) (of zou ik waarschijnlijk gewoon gezellig meedoen)

waarschijnlijk het laatste haha (laugh)

Bovenaan