901 / 902 Signalrakete (Zink)

Niek

Registered User
Is het erg als bovenin de zink 901 het kruid los zit? Als je schud dan voel en hoor je namelijk duidelijk wat heen en weer schuiven. Het is volgens mij alleen aan de bovenkant.

Gr.

Niek

Registered User
dat hoort zo (yes)
Ok. Het leek mij namelijk appart, omdat je bij de andere helemaal niks hoort rammelen. Een vriend van me maakte zich hier zorgen over. Bedankt in ieder geval.

Btw: gaan de imitatie pijlen net zo hard als een normale zink 901? Of iets minder maar wel een flinke dreun? Die van hem zijn volgens mij imitatie.

Gr.

Laatst bewerkt:

MaiNtje

Registered User
Gasten Kennen Jullie Deze ZINK 901

dsc07337vl7.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

remio

Registered User
omdat dat niet nodig is....... drukopbouw is voldoende zo lijkt mij, en de klap is ook naar wens. met "dat hoort zo" bedoelt WIZZ dat dit normaal is(yes)

gr

richell18

Registered User
mensen ik heb een aanbod gekregen om zink 901 pijlen te kopen, ze hebben een licht bruine omhulsel en hebbuh=hebben een aluminium halsje bij de motor. de stokken zitten los en ik kan ze kopen voor 7,50 de stuk zijn dit de echte of de imitatie pijlen? en zijn ze goed heeft er iemand ervaring mee???

Jo440

Registered User
Zoals je het beschrijft lijken me het de echte zink 901, en niet die imitatie die nu veel voorbij komt.
Als het inderdaad de echte zink is heb je voor €7,50 een goeie deal.
Misschien dat je een foto kan posten om zeker te weten dat het de echte zijn?

richell18

Registered User
kan iemand mij dan vertellen hoe ik die foto erop zet want hij staat bij mij in ontvangen bestanden en zou niet weten hoe ik die hier krijg:$
en zijn die pijlen die ik hierboven heb beschreven goed ofniet??

Jo440

Registered User
je kan bij je account foto's uploaden, of op een site als mijnalbum.nl , of photobucket.com , imageshack.com
en dan hier plaatsen, als je boven het vak kijkt waar je typt staat als 3e van rechts een plaatje met een bergje ofzo, daar kun je klikken en het adres van je foto in zetten, en voila, dan staat hier je foto.

Als het de echte zink is , wat ik dus wel denk , heb je zéér goede pijlen mag ik wel zeggen.(bigg) Toch wel 1 v.d. beste "lawinepijlen" die er zijn.
En zeker voor €7,50 zou ik ze niet laten liggen.

Jo440

Registered User
Ik heb de foto gezien, maar zijn toch de imitatie-zink. Niet de echte.
Maar het schijnt dat dit ook goede pijlen zijn. Ik zelf heb geen ervaring met deze, ik heb ze wel aangeboden gekregen maar het aanbod afgeslagen.
Verder schijnen ze net zo hard te gaan als echte zinks, maar ik weet dat dus niet zeker.(yes)

richell18

Registered User
oke bedankt man. kan iemand mij vertellen hoe deze pijlen dan wel zijn die er al ervaring mee heeft???? groetjes en alvast bedankt he

dexter123

Registered User
ik heb die zink pijlen 901 imitatie gekocht. ga ze vanavond testen .zal ik wel ff zeggen hoe ze gaan .moest er 9 euro voor neerleggen

Son-T

Registered User
Die kun je niet in Belgie kopen .....simpelweg omdat ze niet verkocht mogen worden ....
Mochten ze er zijn dan zal het onder de toonbank gebeuren .
Onder de Toonbank adressen willen we hier niet zien en zijn daar ook niet geintresseerd in....Lees de forumregels goed.......als je vraagt naar handel of wat dan ook ,kan een direkte ban een gevolg zijn......(win)
Let wel :een gewaarschuwd mens telt voor 2

Laatst bewerkt:
Bovenaan