901 / 902 Signalrakete (Zink)

Feuerwerk

Registered User
In een karton zink 901 of zink 902 zitten 200 pijlen. Een kartonprijs in de handel ligt rond om de 800 euro voor de 901 en 1200 voor de 902

Ivanhoe

Registered User
condor27 zei:
voor zover ik weet zit er in een karton 150 pijlen
en de gemiddelde prijs ligt zo rond de 4 a 5 euro per pijl:w
Zoals Roderik al aangaf zitten er 200 pijlen in een karton. Gemiddelde prijs is uiteraard afhankelijk van de handelaar.

Anthony_bomb.

Registered User
Mijn prijzen waren :

2003 : 6,50 per stuk
2004 : 8,00 per stuk of 550 euro voor 100
2005 : geen idee kan er niet meer aan komen, erg jammer :'( :'(

Ik zal het dit jaar zonder Zink pijlen moeten doen denk ik aangezien mijn oude handelaartje spoorloos is, erg jammer, want de zinks zijn goed!!

STB

Registered User
heb vandaag ook mn zink 901 binne gekrege
betaalde dr ook 10 euro per stuk voor

hier fotootje:

10122005210642's pic-0110.jpg

10122005210716's pic-0109.jpg

Greetz

gantpoplin

Registered User
Als ze voor jou 10E per stuk waren, dan ge\a je me toch niet vertellen dat je echt 250E voor alle 25 pijlen hebt betaald, heb jegeen korting kunnen bedingen, want een paar zink pijlen is altijd leuk, maar zoveel? Kun je mooi ander siervuurwerk van kopen, of ben je echt iemand van alleen knallen;)

Jo440

Registered User
k heb er gewoon 250 voor betaald, maar heb er al heel wat van terug;)

tuurlijk hou ik ook van sier:p
heb ik meer dan knal :):p

Sateetje

Registered User
Worden de Zink-pijlen uberhaupt nog wel gemaakt? Zo ja, voor welke markt worden deze gemaakt, omdat ze nergens legaal (dus met of zonder KVK) te koop zijn. Naar welke landen worden deze pijlen geexporteerd door Zink?

Huge_Cohones

Registered User
Conflicto zei:

Wat is er zo ongeloofwaardig aan? 6 - 8 euro is een redelijke prijs voor deze pijlen hoor. En dan zijn ze al 3/4 keer over de kop gegaan. Prijzen van 10 - 15 euro zijn eigenlijk belachelijk. Maar de meesten hebben het er wel voor over als ze het aangeboden krijgen omdat ie zo verdomd goed knalt en nergens anders te krijgen is. Maar zo gaat het eigenlijk met heel veel dingen in de vuurwerkhandel.

GR, Huge

dabombe

Registered User
Ik heb ze gister binnen gekregen, die zink 901 (5 stuks, en 10 E per stuk). Is het eerste jaar dat ik deze grote jongens heb, ben benieuwd. Aan jullie reacties te zien zijn het zo'n beetje de beste lawine pijlen die te krijgen zijn he:9 ]:) .

]-[arry

Registered User
Sateetje zei:
Worden de Zink-pijlen uberhaupt nog wel gemaakt? Zo ja, voor welke markt worden deze gemaakt, omdat ze nergens legaal (dus met of zonder KVK) te koop zijn. Naar welke landen worden deze pijlen geexporteerd door Zink?

Goede vraag, weet alleen dat ze nog gemaakt worden. Heeft iemand hier een antwoord op?

PeterVuurwerk

Registered User
degene die een karton van deze dingen heeft zou ons de productie code kunnen geven. daarop is het laatste getal het productie jaar. dit is verplicht op elk karton vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Ivanhoe

Registered User
Productiejaar staat bij Zink op de huls, dus daar heb je geen karton voor nodig.

Zink signalraketen worden nog steeds gemaakt. Belangrijkste afnemers zullen (naast handelaren die ze naar Nederland sluizen) professionele schieters zijn die de pijlen gebruiken in hun shows. De jaarlijkse omzet van signaalpijlen zal voor Zink niet in de honderdduizenden euro's lopen. Het aandeel van vuurwerk (als gereed produkt) in de omzet van Zink zal sowieso marginaal zijn. Core business van Zink is inmiddels de handel in grondstoffen voor en ontwikkeling van pyrotechnische sassen en half-fabrikaten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan