901 / 902 Signalrakete (Zink)

deef0003

Registered User
ghbrouwer zei:
ik heb gister vernomen dat deze pijlen (zowel 901 al 902) niet te krijgen zijn bij alpeco (op dit moment)... weet iemand OF en dan WANNEER deze pijlen weer binnen komen ?
alpeco heeft alleen treuno rockets en euro blitz pijlen
zink hebben ze geloof ik nog nooit gehad ze zijn alleen nog via handelaren te krijgen ;)

GHBWestland

Registered User
daar was ik al bang voor!! de euro blitz rakete heb ik inmiddels ook ontvangen!! evenals de ariane's :)!! wilde met de zink's m'n collectie compleet maken maar helaas...

Sweet Laker

Registered User
Hoe zit het eigenlijk met andere landen. Er wordt nu alleen gevraagd of deze pijlen in Belgie te verkrijgen zijn. Maar volgens mij zijn er nog meer landen waar nog het wat zwaardere spul verkocht mag worden. Dus is er niet een land waar deze pijlen wel (al dan niet met de benodigde papieren) te verkrijgen zijn.

En het lijkt me dat Zink zich niet alleen op de Belgische markt richt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Dat was tot begin dit jaar Luxemburg.
Luxemburg was het tweede papradijs kwa vuurwerk, maar de vuurwerkwinkels in Luxemburg hebben een inval gehad van de Luxemburgse politie begin dit jaar.

Wat er nu verkocht wordt weet ik niet precies, maar het komt overeen met het vuurwerk wat nu zonder kvk in Belgie verkocht wordt.

Vorig waren zink pijlen vrij makkelijk te krijgen, maar vandaag de dag niet meer.
Nu zal dat helemaal moeilijker worden vanwege het bezoek van de Nederlandse politie aan de Zink fabriek.

Zink wordt bijna niet verkocht in Belgie, maar kun je alleen via dealers krijgen.
Ik heb mijn zink pijlen vorig jaar via een dealer gekocht, GA MIJ DUS NIET DAAROVER PMEN.
Daarover geef ik geen info.

freaky

Registered User
hey hey ik heb een vraagje ken iemand me vertelle of dit een zink is omdat er 901 op staat ik denk het niet maar wil even jullie mening wete groetje freaky
ddd0rs.jpg

ki3is.jpg

Laatst bewerkt:

dexter123

Registered User
de 901 zink is tog de hardste lawine pijl verkrijgbaar?
weet iemand ook wat af van een titanium 3'' van weco en de knal ervan?

kruitsnuiver

Registered User
dexter123 zei:
de 901 zink is tog de hardste lawine pijl verkrijgbaar?
weet iemand ook wat af van een titanium 3'' van weco en de knal ervan?

-van wat ik weet is de zink901 de beste lawinepijl op de markt.
-van de titanium 3'' van weco weet ik niks..mischien iemand anders hier?

kruitsnuiver

Toledo

Registered User
Zeer goede pijlen. Echt een geweldige knal. Vorig jaar had ik ze ook. Zowel de 901 als de 902. Maar helaas kan ik ze ook niet meer krijgen:'( .

Jo440

Registered User
Ik kan de 901 ook niet krijgen op het moment,heel erg jammer..
maar de 902 daarintegen volop,maar dan vraag ik me af hoe t komt dat de 1 zo moeilijk te krijgen is en de ander niet, valt de 902 onder een andere catogorie ofzo of dat niet? of gelden er andere regels voor de 902?
ik vind het sowieso allebei toppijlen:)

P

poziloc

Guest
nooit...want alpeco heeft deze pijlen nog nooit verkocht en daarbij, mogen ze deze pijlen niet opslaan, omdat ze geen 1.1 bunker hebben

Huge_Cohones

Registered User
901: Geeft een blitzknal. Je ziet dus alleen een flits.
902: Gaat met een zilverstaart omhoog en geeft een blitzknal met titanium vonken.

Gr, Huge :w

EDIT: ik zie nu dat er letterlijk in de startpost wordt beschreven wat het verschil is. Er staat zelfs een filmpje van een Zink 902. LEZEN mensen!

Laatst bewerkt:

Bekkie

Registered User
freaky zei:
hey hey ik heb een vraagje ken iemand me vertelle of dit een zink is omdat er 901 op staat ik denk het niet maar wil even jullie mening wete groetje freaky
ddd0rs.jpg

ki3is.jpg

is denk ik namaak... ]:) dr staat in ut rood " Signalrakete Nr. 901 op,
en dan heb je nog verschillende klasse's

niels007

Registered User
Ze zijn helemaal niet meer bij alpeco verkrijgbaar, en komen dus ook niet meer....als je ze wil zul je goed moeten zoeken bij gote jongens op school;) ..

mzl

condor27

Registered User
zink 901 zijn hier vollop verkrijgbaar (in de handel dan he.....),dat valt me voor 100% mee als ik de verhalen las over dat er niet meer zo veel geleverd zou worden door de firma Zink feuerwerk (niet meer dan 1 doos tegelijk ofzo?)
dat wordt lekker knallen met o&n

Groet condor27:w

Bovenaan