80sh. crackling tail and comets

nitraat4life

Registered User
Iemand enige informatie over deze pot? het enige dat ik erover weet is:

naam produckt: 80sh. crackling tail and comets
maker: broekhoff

Iemand ervaring/foto's/filmpjes?

wooter

Registered User
Zeer mooi blokje!
De naam zegt het al,Het zijn dikke crackling/zilver staarten die
in een mooi tempo omhoog geschoten worden.
Dit is echt een aanrader voor niet al te veel geld

duitje

Registered User
Heb er zelf eentje liggen en ik denk dat ik er nog 2 ga kopen want heb het filmpje ervan gezien :9 :9
Weet iemand de kruitinhoud van dit blok ??

foto van het blok
100_1705.JPG

foto van het etiket
100_1707.JPG

foto van het andere etiket
100_1720.JPG

Feuerwerk

Registered User
Is gewoon een tail blokje zonder verdere boeketten zeker niet interessant als je geen mortieren of ander groot vuurwerk erboven hebt...

wooter

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Is gewoon een tail blokje zonder verdere boeketten zeker niet interessant als je geen mortieren of ander groot vuurwerk erboven hebt...

Dan heb jij dit blokje nog nooit gezien,kan dan wel alleen tails zijn
maar met een zeer breed en veel lawaai effect!
Zeer mooi blokje is dit!

nitraat4life

Registered User
duitje zei:
80 Euro :O .Heb er €15 voor betaald bij een handelaar.

Hebben we het wel over hetzelfde blok ??

Waarschijnlijk niet dan , want dan lijkt 80€ me wel heel overdreven.. maar het lijkt er wel heel veel op, ik zal er eens over navragen..

/n4l

duitje

Registered User
nitraat4life zei:
Waarschijnlijk niet dan , want dan lijkt 80€ me wel heel overdreven.. maar het lijkt er wel heel veel op, ik zal er eens over navragen..

/n4l

Het kan ook zijn dat hij een foutje heb gemaakt en dat hij me het verkeerde blok heb gegeven ;) .

duitje

Registered User
THE SHARE-MAN zei:
15 euro????????????? is onmogelijk dat is nog niet eens de prijs bij de fabriek broekhoff zelf:S

Ja, heb er €15 voor betaald ;) Heb denk gewoon mazzel gehad :)

Laatst bewerkt:

snooz12345

Registered User
Hey jongens, ik ben van plan om Crackling Tail and Comets aan te schaffen voor dit jaar (maby beetje vroeg) maar ik zou een filmpje hiervan en ik kan totaal niks meer vinden over dit blok, alleen deze post en dat filmpje doet het niet meer.

PS: wat moet ik mij precies bij dit blok voorstellen? groote staarten met crackling erin en dan 4 comets die ontbloffen in de lucht? (ben nogal nieuw in dit soort vuurwerk :) ) kan iemand mij een goeie uitleg geven over hoe dit blok precies de lucht in gaat? :D

gr,

Snooz

snooz12345

Registered User
Kijk dat is een snelle reactie, super.
Heel erg bedankt, nu kan ik kijken of ik er 80 euro aan wil uit geven.
Filmpje staat imiddels op de harde schijf :D

gr,

Snooz

Grizmo Raizor

Registered User
Leuk blokkie voor 's avonds ff af te laten om op gang te komen, voor de rest niet echt bijzonder. Is nooit, never niet, 80 euro waard. Zou er zelf max 30 euro ofzo voor geven. 15 euro lijkt mij in dit geval ook wel aan de lage kant.

THE SHARE-MAN

Registered User
mm 30 euro dat is de prijs van het blok niet ik heb het zelf vorig jaar ook gehad.

het is wat duurder in de winkel en ja natuurlijk schroeft een handelaar de prijs op dat is begrijpelijk

Ik zelf vind het ook een leuk blokje om mee te beginnen, zeker 2 naast elkaar. Het stijgt op met een glinsterende staart die fel is en veranderdt daarna halverwege in een comeet met die staart er ook nog aan en knalt later uit elkaar. Het leuk van dit is dat ie blijft hangen ff die komeet.

Ik heb wel foto's van dit blok maar geen film.

voor een foto kun je me ff maile als je dat wilt, ik plaats geen foto's hier meer.

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb wel foto's van dit blok maar geen film.

voor een foto kun je me ff maile als je dat wilt ik plaats geen foto's hier meer.

Kan je mijn dit misschien uitleggen..Wat is de reden van het niet plaatsen.

Laatst bewerkt door een moderator:

THE SHARE-MAN

Registered User
Ja natuurlijk kan ik je antwoordgeven Tony.

Ik heb vorig jaar op diverse forums continu gedonder gehad met het plaatsen van foto's van mij, meestal was de beweegreden dat ik handel uitlok omdat sommige foto's gemaakt zijn met een berg vuurwerk of veel kartonnen op de achtergrond, terwijl ik gewoon een vuurwerkfreak ben en groot inkoop met mijn familie en vrienden (is goedkoper)

ik hoop dat je het begrijpt dus das mijn reden dat ik geen foto's direct meer plaats op vuurwerkforums.

Bovenaan