72 shots fanshaped blok

Ruffneck

Registered User
Lijkt verd8 veel op deze

album_picm.php

album_picm.php

Classic Fireworks LTD gold strobe and crack tail and palm candlecomb

Dit spul komt idd uit engeland

Pyro_14

Registered User
dat is hem inderdaad maar in inder geval bedankt voor de informatie :) hij was prijzig maar ik zou hem graag nog eens hebben :p ;)

Grizmo Raizor

Registered User
Nou, ik weet niet of dat filmpje wel bij die fanshape hoort... want er is totaal niets van een fanshape te zien, alle salvo's gaan kaarsrecht de lucht in i.p.v. in een hoek wat toch normaal is bij een fanshape? Als dit dat blokkie is

Laatst bewerkt door een moderator:

GMP82

Zilveren Member
Grizmo Raizor zei:
Nou, ik weet niet of dat filmpje wel bij die fanshape hoort... want er is totaal niets van een fanshape te zien, alle salvo's gaan kaarsrecht de lucht in i.p.v. in een hoek wat toch normaal is bij een fanshape? Als dit dat blokkie is

zou nog kunnen dat het vanaf de verkeerde kant (de zijkant) is gefilmd.... dan ontploffende boeketten als het ware "achter elkaar"...

Pyro_14

Registered User
ja heb het slecht gefilmt vanaf de zijkant, want ervoor stonden allemaal bomen was bang dat ik ze dan niet kon filmen etc..

Freddy

Registered User
ik had afgelopen jaar ook mogen genieten van deze 98 s. Engelse Fanshape van Classic Fireworks. Was een mooi blok en bleef maar gaan :)

ik herken hem niet op het filmpje van Pyro 14. blijkbaar is dat een ander blok.

uitwerking van deze fanshape:
- 4 x Red tails in crackling
- 4 x Red tails to red pearls
- 3 x Crackling tails to red pearls
- 3 x Red tails to silver mine

enige nadeel vond ik dat er te veel dezelfde uitwerkingen achter elkaar waren.
Foto=IPAA6REY

mvg,
Freddy ;)

JJFIRE

Registered User
Hoi JJFIRE hier ik had alle deze blokken vorig jaar. Ook allemaal op film, zal proberen deze te posten of op een andere manier op de site te krijgen. Dit zijn blokken gemaakt in China voor Classic Fireworks LTD. (de code van het blok is ook CFM...)zie hun site. Zij hebben deze blokken afgekeurd vanwege te weing of te lage effecten. BEKO heeft ze overgenomen en op de markt gebracht via Belgie. Ik heb dit van Leon van CFM. Je hebt demooe blokken gemist, er zijn ook one by ones van een groter caliber, was echt super !! Maar. m.a.w. dit zijn blokken van Classic Fireworks.

JJFIRE

Registered User
Foto van alle fanned shaped blokken

Ik had er 4, en was tevreden over twee blokken, niet de candle blokken zoals die van jou, ik had er twee, maar wel over de twee onderste op de foto, step by steps, groter kaliber ...

20050115_66_VW_COLLECTIE_deel_fannes_prod_na.JPG

Bovenaan