500 Grams potten in NL !

Tony

Administrator
Medewerker
Re: [Dynasty] City Thunder

tis allemaal wel leuk die nieuwe potten in nederland, alleen tis allemaal een beetje duur .... ik zou het nooit kopen... ruim 40 Euro voor een pot gaat mij te ver .... ik begrijp dus niet waarom iedereen zo in de zevende hemel is wat betreft de nieuwe wetgeving (dat er dus maximaal 500 gram in mag zitten),

een vuurwerk freak geeft wel wat meer geld uit aan mooi vuurwerk maar als je 3 leuke/mooie potten wilt hebben ben je tegen de 140/150 Euro kwijt....dus ik denk dat dat voor de freaks ook een beetje ver gaat aangezien je net over de grens voor dat geld veeeel mooiere produkten kunt kopen ....

Wij zijn in de zevende hemel omdat wij graag goed vuurwerk in Nederland willen kopen en eindelijk is dat er nu. IK weet zeker dat er nu veel nieuwe potten zijn waar geen enkele consumenten pot in Belgie tegenop kan., Oke dan zijn ze wat goedkoper maar ze halen het niet bij de kwaliteit meer. Oke niet alles is slecht in Belgie maar we hebben nu een demo gezien waaruit blijkt dat er heel veel kan met het consumenten vuurwerk in Nederland.

Rij jij de grens maar over met alle risicos van dien. En vergeet ook niet je bezinekosten en dat het consumenten vuurwerk in Belgie tot maar 240gram max gaat. Ik zeg niet dat er geen goed vuurwerk te krijgen is in Belgie want ook daar zitten een aantal importeurs niet stil maar het blijft een risico die je eigenlijk niet wilt nemen en zeker niet nu de top blokken waarmee de winkels in Belgie bekend zijn geworden niet meer verkocht mogen worden.

Maar je kan me overtuigen als je mijn wat films laten zien van potten in dezelfde grams klasse en met dezelfde effecten alleen dan veel goedkoper in Belgie te krijgen..Ik zie het wel verschijnen..

michel0911

Registered User

Wij zijn in de zevende hemel omdat wij graag goed vuurwerk in Nederland willen kopen en eindelijk is dat er nu. IK weet zeker dat er nu veel nieuwe potten zijn waar geen enkele consumenten pot in Belgie tegenop kan., Oke dan zijn ze wat goedkoper maar ze halen het niet bij de kwaliteit meer. Oke niet alles is slecht in Belgie maar we hebben nu een demo gezien waaruit blijkt dat er heel veel kan met het consumenten vuurwerk in Nederland.

Rij jij de grens maar over met alle risicos van dien. En vergeet ook niet je bezinekosten en dat het consumenten vuurwerk in Belgie tot maar 240gram max gaat. Ik zeg niet dat er geen goed vuurwerk te krijgen is in Belgie want ook daar zitten een aantal importeurs niet stil maar het blijft een risico die je eigenlijk niet wilt nemen en zeker niet nu de top blokken waarmee de winkels in Belgie bekend zijn geworden niet meer verkocht mogen worden.

Maar je kan me overtuigen als je mijn wat films laten zien van potten in dezelfde grams klasse en met dezelfde effecten alleen dan veel goedkoper in Belgie te krijgen..Ik zie het wel verschijnen..

ik heb het monda assortiment aangeschaft en dat zijn dus 4 potten zoals je weet met verschillende kruitinhouden, (die uitstekende recensies krijgt overigens) dan schaf ik liever zo'n pakketje aan voor 48 Euro dan dat ik 1 pot van 40 Euro in nederland moet kopen, aangezien ik ook een paar keer per jaar naar familie toe ga in belgie zit ik ook niet met m'n reiskosten......dus ....

risico's zijn er niet als je voor september gaat ....

maar ben het wel met je eens dat het vuurwerk kwalitatief in nederland flink vooruit gaat op deze manier...als de prijzen nu ook nog "kwalitatief" omlaag gaan hoeft niemand meer naar belgie... ;) nou ja voor de chainthunder misschien ... :)

Tony

Administrator
Medewerker

ik heb het monda assortiment aangeschaft en dat zijn dus 4 potten zoals je weet met verschillende kruitinhouden, (die uitstekende recensies krijgt overigens) dan schaf ik liever zo'n pakketje aan voor 48 Euro dan dat ik 1 pot van 40 Euro in nederland moet kopen, aangezien ik ook een paar keer per jaar naar familie toe ga in belgie zit ik ook niet met m'n reiskosten......dus ....

risico's zijn er niet als je voor september gaat ....

maar ben het wel met je eens dat het vuurwerk kwalitatief in nederland flink vooruit gaat op deze manier...als de prijzen nu ook nog "kwalitatief" omlaag gaan hoeft niemand meer naar belgie... ;) nou ja voor de chainthunder misschien ... :)

Hoe kan je dit nou vergelijken. Dit is precvies wat ik bedoel. Je onderbouwt het niet echt. Bij wolff zijn er 3 potten te koop. Ze zijn van Dynasty en heten de heavy 3. Ze kosten per set van 3 €16,50... Wij hebben ze live gezien en vonden ze zeer goed. Dus als ik het nu goed begrijp is Nederland veel beter dan Belgie wat betreft vuurwerk want ik koop 6 potten (2 x 3 heavy 3 ) tegen de 4 van het monda assortiment en dan ben ik nog wat goedkoper uit ook..hmmmm

Bert

Registered User
Ik vind het gewoon een hele goede vooruitgang. Als je het geld er niet voor over hebt dan moet je ze gewoon niet kopen en dan moet je gewoon kleinere potten aanschaffen. De kosten heb ik er graag voor over want als ik een mooi effect wil geef ik liever een paar euro meer uit en nu kan dit nog legaal ook!

In Belgie is het misschien wel goedkoper om een 250 gram pot te halen maar een 500 gram zal je daar voor de consument niet tegen komen.

Toch denk ik wel dat de overheid hiermee een goede zet heeft gedaan want ik vind het persoonlijk niet de moeite om voor een paar knallers en potten met minder kruit naar Belgie te gaan.

near

Registered User
De super 500 was ook een pot met een van de hoogste prijs, vind het een beetje jammer dat de rest vergeten wordt door velen.|:(

Nu is daar nog geen filmpje van maar wel informatie. Onder deze informatie staan genoeg potten van 500 gram voor rond de 50,- euro.

Er is pas een filmpje van een 500grams pot dit betreft er een met de hoogste prijs, ga dan niet alles over een kant scheren! Gebeurt tenslotte al genoeg in nederland..

Er staan nog hele hordes 500grams potten te wachten...(en alle andere nieuwe produckten uiteraard;) )

Laatst bewerkt:

michel0911

Registered User

Hoe kan je dit nou vergelijken. Dit is precvies wat ik bedoel. Je onderbouwt het niet echt. Bij wolff zijn er 3 potten te koop. Ze zijn van Dynasty en heten de heavy 3. Ze kosten per set van 3 €16,50... Wij hebben ze live gezien en vonden ze zeer goed. Dus als ik het nu goed begrijp is Nederland veel beter dan Belgie wat betreft vuurwerk want ik koop 6 potten (2 x 3 heavy 3 ) tegen de 4 van het monda assortiment en dan ben ik nog wat goedkoper uit ook..hmmmm

nee zo bedoel ik het niet, je kan op 2 manieren opvatten, ik vind de kwaliteit van bv het monda assortiment erg goed zeker voor die prijs, als ik dan ga vergelijken met het aanbod wat nu in de maak is (max 500 grams potten) dan vind ik PERSOONLIJK (aangezien iedereen een andere mening heeft) dat het veeeel te duur is en dat je beter naar belgie kan rijden om iets leuks te kopen..maar nogmaals dat vind ik....

ik denk dat die super drie niet op kan tegen het monda assortiment (als je alles mee pakt dan he : prijs/kwaliteit)

ik denk trouwens dat ik misschien nog een beetje in de roes leef wat betreft het vuuwerk in nederland, ik klaag al erg lang over het flut vuurwerk van de afgelopen jaren wat er hier te krijgen is....ik heb een aantal jaren de wat duurdere pakketten gekocht o.a. een titan pakket gehad en orbal ofzoiets... ik dacht van crown of dynasty dat pakket was dan iets van 80 Euro en wat krijg je een paar simpele potjes die weinig voorstelden, elk jaar had ik zoiets van hmmm volgend jaar maar weer wat anders proberen... maar het werd gewoon niet beter..... ik hoor hier zoveel mensen over wat betreft het "flut" vuurwerk wat er te krijgen is in de winkels...

nu waait er dus een nieuwe wind wat de grammetjes per potten betreft,
ik hoop dat ik na dit jaar dan wat positiever kan zijn over 250 + gram potten in nl.... en ook over de prijzen.....

kortom ik heb een klein traumaatje denk ik waar ik moeilijk vanaf kan komen ben ik bang........ ;) we zullen zien.....

Expressit

Registered User

Wij zijn in de zevende hemel omdat wij graag goed vuurwerk in Nederland willen kopen en eindelijk is dat er nu. IK weet zeker dat er nu veel nieuwe potten zijn waar geen enkele consumenten pot in Belgie tegenop kan.
Maar in België mag er toch meer kruit per tube worden toegevoegd dan in Nederland?

clarity

Registered User
ik heb de filmpjes gezien maar kon mij niet imponeren....

Het zijn 3 potjes voor 16,50. Dat is per pot: 5,50. Kom op nou,
daar zijn dit toch heel aardige dingetjes voor.

Overigens een discussie die geheel los staat van de 500 grams potten,
dus laten we gewoon weer ontopic gaan.

shinji

Moderator
Medewerker
Goed idee, want volgens mij hebben we nog een aantal nieuwe cakes van Wolff nog niet op film gezien en daar zitten me daar toch toppers bij.

P

poziloc

Guest
Precies...er komen nog ruim 20 filmpjes hiervan online, waaronder de oude en nieuwe series en de 500 grammers

clarity

Registered User
Ik heb wat van de andere potten op utbunkertje.nl gezien, maar dat is
inderdaad fraai werk! Mooie effecten, veel afwisseling. En toch allemaal
rond de 50-60 euro, dus laten we ons focussen op de prijzen tussen
de 40 en de 60 euro en niet constant die ene 100 euro pot aanhalen.

michel0911

Registered User
Sorry hoor, maar ik vind je eigenlijk best wel een azijnpisser.
Mijn tip.
Schaf nou eens wat 500 grams vuurwerk aan in Nederland.
En kijk dan of het aan je verwachtingen voldoet.
En neem dan een oordeel.

ik zou graag wel eens wat 500 grams potten willen kopen als ze niet zo SCHREEUWEND duur zouden zijn.

je betaalt gewoon te veel geld (ouwe liedje) voor wat je krijgt, daar gaat hem mij om.dus verdom ik het om te kopen, en dat mag ik zeggen/vinden toch ? jij gaat daarop in en ik geef antwoord op een normale manier, dus azijnpisser hoeft niet voor mij.

p.s. ik hou niet zo van azijn. ;)

T

'tbunkertje

Guest
Wij van www.utbunkertje.nl hebben ALLE producten, dus FILMPJES van de Demo show, online staan. Van fonteintjes tot de grote 500 grams cakes.

enjoy.

Lev-he

Laatst bewerkt:
Bovenaan